Simpel en snel
Jij vraagt het aan, wij regelen de rest
Blijf bereikbaar op je bekende nummer
Vloeiende overstap: blijf altijd bereikbaar
Een Sim Only abonnement met nummerbehoud afsluiten bij Simyo? Dat is zo geregeld! Loop je toch tegen problemen aan met je nummerbehoud of heb je nog vragen? Kijk dan op deze pagina voor meer informatie.
Vraag nummerbehoud aan tijdens je bestelling, of achteraf via Mijn Simyo. Je nummer wordt overgezet zodra dit kosteloos van je huidige provider mag. Wil je direct overstappen? Dan geef je dit aan tijdens je aanvraag. Let op: Je huidige provider kan hiervoor extra kosten in rekening brengen.
Na de aanvraag ontvang je per sms een verificatiecode. Beantwoord het bericht met deze verificatiecode om je aanvraag voor nummerbehoud te bevestigen. Kun je de code niet ontvangen of bevestigen? Bekijk hier de oplossing.
We zeggen het abonnement bij je vorige provider op en regelen de overstap. We houden je per e-mail en via Mijn Simyo op de hoogte van de status.
Hoera! Je bundels zijn vanaf nu actief en je kan je simkaart vervangen. Welkom bij Simyo!
Vraag nummerbehoud aan tijdens je bestelling, of achteraf via Mijn Simyo. Met prepaid wordt je nummer standaard binnen vijf werkdagen overgezet naar Simyo.
Na de aanvraag ontvang je per sms een verificatiecode. Beantwoord het bericht met deze verificatiecode om je aanvraag voor nummerbehoud te bevestigen. Kun je de code niet ontvangen of bevestigen? Bekijk hier de oplossing.
We zeggen je Prepaid aansluiting bij je vorige provider op. Heb je nog beltegoed op je simkaart staan? Maak dit dan zo snel mogelijk op of neem contact op met je huidige provider voor een andere oplossing. Wij regelen de overstap en houden je per e-mail en via Mijn Simyo op de hoogte van de status.
Hoera! Je telefoonnummer is nu overgezet en je kan je simkaart vervangen. Welkom bij Simyo!
Vraag nummerbehoud aan tijdens je bestelling, of achteraf via Mijn Simyo. Je nummer wordt overgezet zodra dit kosteloos van je huidige provider mag. Wil je direct overstappen? Dan geef je dit aan tijdens je aanvraag. Let op, de huidige provider kan hiervoor extra kosten in rekening brengen.
Tijdens je aanvraag geef je aan dat je een zakelijke aansluiting hebt. Vul vervolgens je huidige klantnummer in. Deze kun je meestal terugvinden op de factuur, bij een bankafschrift of bij de klantgegevens van je huidige provider. Kun je het klantnummer niet vinden? Neem dan contact op met je huidige provider.
We zeggen het abonnement bij je vorige provider op en regelen de overstap. We houden je per e-mail en via Mijn Simyo op de hoogte van de status.
Hoera! Je bundels zijn vanaf nu actief en je kan je simkaart vervangen. Welkom bij Simyo!
Ontdek de voordelen van Sim Only met nummerbehoud. Overstappen en toch je vertrouwde nummer behouden.
Jij vraagt het aan, wij regelen de rest
Blijf bereikbaar op je bekende nummer
Vloeiende overstap: blijf altijd bereikbaar
Pas gratis je bundels aan, ook omlaag
Koop minuten en MB’s bij
Makkelijk geregeld via de Mijn Simyo app
Betrouwbaar KPN-netwerk
33x de beste mobiele provider volgens de Consumentenbond
Standaard landelijk 4G met topsnelheid van 256 Mbps
Ontdek het voordeligste Sim Only abonnement met nummerbehoud. Verken onze bundels en vind de beste kwaliteit voor een scherpe prijs.
Heb je een Prepaid simkaart van Simyo en wil je overstappen op een Sim Only abonnement? Geen zorgen – je nummer gaat automatisch mee! Als je overstapt van Simyo Prepaid naar Simyo Sim Only, dan behoud je jouw eigen simkaart én telefoonnummer. Daar hoef je verder niks voor te doen. Log in op Mijn Simyo en stap over op Sim Only.
Deze reviews zijn afkomstig van Trustpilot. Trustpilot gebruikt fraudedetectie software en heeft een content integrity team dat zich inzet om reviews te controleren en eventuele nep reviews te verwijderen. Voor meer info: Trustpilot Support. Simyo controleert de reviews niet zelf en ook niet of deze afkomstig zijn van consumenten die klant bij ons zijn. We tonen hieronder alleen de reviews met 4 sterren of meer. Je kunt alle reviews op de site van Trustpilot vinden.
Heb je nog een lopend contract, maar wil je per direct overstappen? Je kunt altijd nummerbehoud aanvragen. Wanneer je ervoor kiest om je nummer per direct mee te nemen, kun je kiezen uit twee opties:
Wij nemen je nummer binnen vijf werkdagen over en zeggen daarbij je abonnement per direct op. Let op! Hiermee beëindig je je contract bij je huidige provider. Zij kunnen hiervoor een afkoopsom in rekening brengen. Die bestaat uit de resterende maanden van je huidige contract. Deze afkoopsom wordt samengesteld door je huidige provider. Als dit het geval is, neemt je huidige provider contact met je op. Na het vrijgeven van je nummer, kan het overgezet worden naar Simyo.
Wij nemen je nummer binnen vijf werkdagen over, maar je contract bij je huidige provider blijft actief. Om het telefoonnummer over te kunnen nemen, zet je huidige provider een nieuw telefoonnummer op de aansluiting. Zij zullen je daarover informeren.
Let op: Je hebt nu dubbele kosten. Naast het Simyo abonnement, loopt het contract bij de vorige provider ook door.
Vraag dan eerst een nieuwe verificatiecode aan op Mijn Simyo:
Log in op Mijn Simyo.
Klik in het 'Overzicht', naast de status van nummerbehoud op ‘Bekijk aanvraag’.
Pas je nummerbehoud aan.
We dienen daarna een nieuwe aanvraag in.
Is de code verlopen? Vraag via bovenstaande stappen opnieuw nummerbehoud aan.
Ga naar porteren.nl/simyo
Voer telefoonnummer en verificatiecode in en klik op 'Verstuur'.
Let op! Reageer binnen 24 uur op de sms met de verificatiecode. Anders wordt het nummerbehoud weer afgewezen.
Is de code verlopen? Vraag via bovenstaande stappen opnieuw nummerbehoud aan.
Ga naar porteren.nl/simyo
Voer telefoonnummer en klantnummer in en klik op 'Verstuur'. Je klantnummer kun je meestal terugvinden op de factuur, bij een bankafschrift of bij de klantgegevens van je huidige provider. Kun je het klantnummer niet vinden? Neem dan contact op met je huidige provider.