Ik wil opzeggen voor een klant die overleden is

Wij kunnen ons goed voorstellen dat de periode na een overlijden hectisch en zwaar is. Onze klantenservice helpt je graag met het kosteloos opzeggen of overzetten van de abonnementen van de overledene. Wil je naast je Simyo abonnement ook in één keer andere diensten opzeggen of overzetten? Dan kan je dit regelen via Closure. Denk aan een verzekering, energiecontract en een goed doel. We hopen je op deze manier wat zorgen uit handen te kunnen nemen.

Dit is hoe het werkt:

  1. Meld het overlijden hier. Hier kan je meteen aangeven welke diensten je wil opzeggen of wil overzetten.
  2. Na ontvangst van de melding beëindigen we het abonnement en blokkeren we de simkaart binnen drie werkdagen.
  3. Staat er nog tegoed op? Dan storten wij dit binnen twee weken naar het rekeningnummer dat bij ons bekend is.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

Kies een optie

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

Kies een optie

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

.