Ik wil graag opzeggen voor een klant die overleden is

Als je een abonnement namens een klant wil opzeggen die is komen te overlijden, is dat uiteraard mogelijk. We ontvangen dan graag een kopie van de overlijdensakte. We beëindigen het abonnement met terugwerkende kracht. Je kunt dit document inscannen en toesturen in een e-mail aan klantenservice@simyo.nl.

Na ontvangst van de overlijdensakte beëindigen we het abonnement en daarmee wordt de simkaart geblokkeerd.

Mocht er hierna een tegoed ontstaan, dan wordt dit binnen twee weken overgemaakt. Het geld gaat naar het rekeningnummer waarvan de abonnementskosten werden afgeschreven.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

Top