Ik ben afgesloten (Prepaid)
Kun je niet bellen of sms’en en denk je dat je bent afgesloten? Dit kan verschillende oorzaken hebben.
Tip: Zet eerst je telefoon uit, haal de batterij er even uit en zet daarna je telefoon weer aan. Misschien is dit de oplossing al.
Heeft deze tip niet geholpen en ben je net een nieuwe klant? Kijk dan hier. Ben je al langere tijd klant? Lees dan hieronder mogelijke oorzaken en oplossingen om zo snel mogelijk weer te kunnen bellen.
Geen beltegoed
Kun je niet bellen met je Prepaid simkaart? Check op Mijn Simyo of je nog beltegoed hebt. Heb je geen beltegoed meer? Waardeer dan op. Je simkaart wordt na de opwaardering weer actief.
Een vervangende simkaart die nog niet actief is
Log in op Mijn Simyo om je vervangende simkaart te activeren. Onder het kopje Instellingen - Simkaart vind je de optie 'Activeer je nieuwe simkaart'. Vul hier je nieuwe simkaartnummer in om je vervangende simkaart te activeren.
Langer dan zes maanden geen gebruik gemaakt van je simkaart
Om je Prepaid simkaart te kunnen blijven gebruiken, dien je één keer in de zes maanden een uitgaand gesprek te voeren of een sms'je te sturen. Na vijfenhalve maand sturen we je een e-mail om je daaraan te herinneren. Wordt de simkaart daarna niet meer gebruikt? Dan wordt je aansluiting automatisch afgesloten. Het is dan niet meer mogelijk om de aansluiting weer in gebruik te nemen of het telefoonnummer te behouden. Als je wil, kun je een nieuwe Prepaid simkaart aanschaffen.
Je bent overgestapt naar een andere provider
Ben je overgestapt naar een andere provider met behoud van je telefoonnummer? Dan kun je je Simyo simkaart niet meer gebruiken. Werkt je nieuwe simkaart niet? Neem dan contact op met je nieuwe provider.
Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?
Via dit formulier kun je geen vragen stellen
Kies een optie
Bedankt voor je feedback
Kunnen we je verder helpen?
Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?
Kies een optie