Hoe moet ik betalen?

Bij Simyo betaal je maandelijks je factuur via een automatische incasso. Tijdens je bestelling heb je een doorlopende machtiging afgegeven voor deze incasso.

Incassoproces
De incasso vindt elke maand plaats in de vierde week van de maand. Simyo doet één poging om je factuur te incasseren. Kunnen we je factuur niet incasseren? Dan sturen we je een bericht per e-mail en sms om je factuur alsnog via iDEAL te betalen. Ook kun je op Mijn Simyo in het Overzicht zien of je nog openstaande facturen hebt. Wil je de factuur inzien en betalen, klik dan op de Factuurtegel.

Betalingsherinnering
Heb je 14 dagen na het verschijnen van de factuur op Mijn Simyo je factuur nog niet betaald? Dan sturen we je een herinneringse-mail en een betalingsherinnering per sms om je factuur via iDEAL te voldoen. Betaal je factuur zo snel mogelijk om te voorkomen dat er administratiekosten in rekening worden gebracht en je aansluiting wordt geblokkeerd.

Geblokkeerd
Is je simkaart geblokkeerd, omdat je nog een openstaande factuur hebt? Betaal dan via iDEAL de factuur + administratiekosten via Mijn Simyo of de betalingsherinnering. Je aansluiting zal na je betaling binnen twee werkdagen automatisch worden gedeblokkeerd.

Incassobureau
Als de factuur ook na onze herinneringen onbetaald blijft, dan wordt je aansluiting opgeheven en je factuur doorgestuurd naar het incassobureau.

Tip: Zorg ervoor dat je e-mailadres klopt op Mijn Simyo. Zo voorkom je dat je onze mails niet ontvangt en je factuur te laat betaalt.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top