Automatisch opwaarderen met creditcard werkt niet

Als automatische opwaarderingen via je creditcard niet lukken, dan is misschien het volgende aan de hand.

Heb je laatst een nieuwe creditcard gekregen, maar zijn je gegevens nog niet aangepast op Mijn Simyo? Log dan in op Mijn Simyo. Onder het kopje Overzicht kun je automatisch opwaarderen uitzetten. Klik op 'Automatisch opwaarderen aanpassen' en schakel het vervolgens uit. Als de optie al uitgeschakeld stond, dan zet je het automatisch opwaarderen weer aan.

Maak (opnieuw) je keuzes en vul vervolgens de nieuwe creditcard gegevens in. Daarna staat het automatisch opwaarderen weer aan.

Het is niet mogelijk om met een buitenlandse creditcard op te waarderen.

Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de klantenservice via ons Forum, Twitter, het contactformulier of telefonisch op werkdagen van 08:00 - 20:00 uur op 1200 (gratis vanaf je Simyo nummer) of 0900-8090 (€ 0,35 per gesprek).

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top