• Maandelijks gratis aanpasbaar
  • Betrouwbaar netwerk van
  • 8,8 van de Consumentenbond

Al 25x de beste uit de test
van de Consumentenbond

Niet één keer, ook niet twee keer, maar we zijn 25 keer uitgeroepen tot beste mobiele provider door de Consumentenbond. En daar zijn we trots op!

25 keer
9,9
Klantwaardering

Een 9,9 van de Consumentenbond!

We zijn niet alleen trots dat we al 25 keer zijn uitgeroepen tot de beste mobiele provider, maar vooral ook op de cijfers die we krijgen. Een gemiddelde score van een 8,8. En onze klanten geven ons zelfs een 9,9!

Sim Only
Telefoons

Beste Sim Only Provider

Neem een kijkje naar onze Sim Only bundels. Onze bellers hebben een stabiele internetverbinding en goede landelijke dekking. Op algemene tevredenheid scoren we een 9,9. Daarmee hebben wij de meest blije bellers in Nederland.

2 GB +
Onbeperkt min/sms

€ 10

6 GB +
200 min/sms

€ 9

20 GB +
Onbeperkt min/sms

€ 18

Dit is waarom je voor Simyo kiest

KPN netwerk

Bij Simyo maak je gebruik van het netwerk van KPN. Zo weet je zeker dat je uitstekend bereikbaar bent!

Maandelijks aanpasbaar

Wil je niet aan een bundel vastzitten? Wisselt je verbruik per maand? Op Mijn Simyo pas je elke maand gratis je bundels aan. Naar boven én naar beneden.

Inzicht in je verbruik

Met Mijn Simyo zie je direct hoe je er voor staat en hoeveel minuten, sms’jes en MB’s je nog hebt. En welke kosten je hebt gemaakt. Iets aanpassen? Jij zit aan de knoppen.

Al een prijzenkast vol

Niet alleen de Consumentenbond is enthousiast over Simyo. We hebben inmiddels een hele prijzenkast vol. Van sommige heb je misschien nooit gehoord, maar het komt erop neer dat we de beste waren.

25x de beste. Onze medewerkers
vertellen hoe ze dat doen

Bart

Bart

“Waar ik trots op ben, is dat we met een relatief klein team, zoveel positieve impact kunnen hebben. Het vraagt dat je precies weet wat er bij onze klanten speelt. Daar probeer ik voor te zorgen door regelmatig met alle collega’s te praten, van ontwikkelaars tot de klantenservice.”

Els

Els

“We hebben een hechte groep collega’s die altijd het beste willen voor de klant en elkaar. Een leuk voorbeeld: een simkaart bleek telkens niet aan te komen bij een klant, die bleek bij mij in de buurt te wonen, dus ben ik persoonlijk even langs gefietst.”

Martin

Martin

“Simyo is het enige bedrijf waar ik écht van kan zeggen dat de klant op 1 staat. Klanten een extraatje sturen wordt aangemoedigd en feedback wordt echt gehoord en waar mogelijk iets mee gedaan. Het maakt niet uit hoe je verbonden bent met Simyo, er wordt naar je omgekeken.”

Asma

Asma

“In alles wat wij doen, staat de klant voorop. Daarom is feedback van de klant enorm belangrijk voor ons. Alleen zo kunnen wij ons product en service verbeteren. De klantenservice is hierin heel belangrijk. Het is het kloppend hart van Simyo.”

Marco

Marco

“Wat mij trots maakt, is het gevoel het met een kleine groep mensen, overwegend van het type niet-lullen-maar-poetsen, op te nemen tegen de corporate telecomgiganten. En we daarin niet alleen moeiteloos overeind blijven, maar er gewoon lachend met de prijzen vandoor gaan.”

Wat onze klanten van ons vinden

De beste worden is een grote prestatie, maar de beste blijven, dat is de uitdaging! En die gaan we elke dag graag weer aan. We proberen onze service continu te verbeteren voor nog meer blije bellers.

Het resultaat

In de laatste test (juli 2022) kregen we als gemiddeld eindcijfer een 8,8!

Goed bereik

Binnen, buiten of onderweg. Onze bellers zijn super tevreden met hun bereik.

De beste service

Onze bellers worden snel en goed geholpen bij vragen, wel zo fijn.

Betrouwbaar netwerk

Onze bellers ervaren de minste storingen bij bellen, sms’en en internetten. Ons netwerk krijgt een 8,3.

Snel internet

De maximum downloadsnelheid is 256 MBps en uploadsnelheid 150 MBps. Supersnel internet, dus!

Blije bellers

Op algemene klanttevredenheid scoren we een 9,9. Dat maakt ons niet alleen trots, het betekent vooral veel blije bellers in Nederland!

.