De beste mobiele provider: het voordeel van klein, de kracht van groot

Nieuws

Altijd bereik, gratis 4G bij alle Sim Only abonnementen en een behulpzame klantenservice: het klinkt logisch, maar dat is het niet altijd. Wist je dat Simyo onderdeel is van KPN? Bellers maken zo gebruik van het betrouwbare KPN-netwerk. Ook werden we dit jaar opnieuw uitgeroepen tot beste mobiele provider door de Consumentenbond. Waarom zijn onze bellers zo tevreden?

Consumentenbond: Beste mobiele provider

We zijn er trots op: Simyo is onlangs voor de tiende keer op rij uitgeroepen tot beste mobiele provider door het panel van de Consumentenbond. Daarnaast werden we in april 2016 verkozen tot het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland – als eerste én enige telecombedrijf ooit. Naast een goede klantenservice, zijn bellers vooral erg tevreden met de dekking van ons netwerk. Omdat Simyo onderdeel is van KPN, maak je als beller altijd gebruik van dit stabiele netwerk met een dijk van een dekking. Hierdoor combineert Simyo de voordelen van een klein, gemotiveerd team, met de kwaliteit van een groot netwerk.

beste mobiele provider

Tevreden bellers

Elk jaar beoordeelt een panel van de Consumentenbond mobiele providers. Panelleden kijken vooral naar het aantal storingen en hoe tevreden ze als klant zijn over de totale dienstverlening. Onze bellers geven ons een 9,3 als het om ‘algemene tevredenheid’ gaat. Een eindoordeel waar we heel blij mee zijn. Bellers prijzen ook onze gebruiksvriendelijke website én dat ze zelf alles kunnen regelen via de Mijn Simyo app.

Internetten zonder zorgen

Uit de test van de Consumentenbond blijkt dat onze bellers de minste problemen ervaren als het om internetten gaat. Onder Simyo bellers heeft maar 2,7% meer dan een kwartier niet kunnen internetten tussen juli en september afgelopen jaar. Voor de kwaliteit van ‘internet onderweg’ geven klanten ons maar liefst een 9,0.

We staan voor je klaar

Ervaren bellers wél problemen, dan kunnen klanten rekenen op onze klantenservice. Klanten vinden het fijn dat we beschikbaar zijn als ze ons nodig hebben en dat we doen wat we beloven. Dit gaat extra makkelijk omdat alle afdelingen op één vloer zitten en we snel kunnen schakelen. Complimentjes van klanten gaan trouwens direct op onze ‘Toffe Klantwand’, zodat we er dagelijks aan herinnerd worden voor wie we het doen.

Gratis 4G voor Sim Only bellers

Bij ons hebben alle bellers met een Sim Only abonnement toegang tot gratis 4G internet via KPN. Bellers kunnen dit zelf activeren via Mijn Simyo. Omdat 4G zorgt voor supersnel internet, adviseren wij bellers dit pas te activeren bij een bundel vanaf 2GB. Het streamen van video’s of muziek kun je natuurlijk nog steeds het beste doen via een Wi-Fi-verbinding.

Benieuwd naar je dekking?

Benieuwd of jij ook goed bereik hebt in je woongebied? Check dan snel de coverage checker: vul linksboven je postcode of woonplaats in en druk op zoek. De kaart zoomt in op jouw woongebied. Vervolgens kun je zelf aangeven van welk soort netwerk je de dekking wilt bekijken. Je kunt kiezen uit 4G, 3G, 2G en het netwerk voor alleen bellen en sms’en. De kleuren geven de dekking aan in jouw zoekgebied.

Simyo en KPN

Bij Simyo krijg je dus eigenlijk het beste uit twee werelden: de voordelen van een groot en betrouwbaar netwerk, en de service van een klein team. Wij schakelen snel bij problemen of storingen en zitten ons met veel plezier elke dag in voor jou als beller. Onze goede klantenservice en stabiele netwerk maken samen dat bellers ons tien keer tot beste mobiele provider beoordelen. Op naar de elfde keer dus!

Discussie