- Lager tarief per belminuut en MB
- Je bent altijd bereikbaar
- Grote bundels voor een scherpe prijs
- Gemak met automatische betalingen
aansluitkosten
van 2 jaar
Overstappen
Van Prepaid naar Sim Only
-
Het betrouwbare 5G-netwerk van
-
Nu géén
aansluitkosten
Waarom Prepaid omzetten naar Sim Only?
- Voordeliger bellen en internetten
- Overstappen binnen één dag geregeld
- Je neemt je nummer, simkaart en beltegoed mee
- Geen aansluitkosten
Sim Only abonnement
Belangrijke informatie
Overstappen in 3 eenvoudige stappen
Kies je bundels
Een nachtje slapen
Klaar voor gebruik!
Sim Only of Prepaid?
Wat past het beste bij je? Een Sim Only abonnement of een Prepaid simkaart? Wij helpen jou met het maken van de keuze. Bekijk ook onze tarieven
Sim Only
Prepaid
- Hoger tarief per belminuut en MB
- Eerst opwaarderen, dan bellen
- Kleinere bundels
- Geen gebruik, geen kosten
Van Prepaid naar Sim Only met Nummerbehoud
Je huidige telefoonnummer behouden? Geen zorgen – die gaat automatisch mee! Als je overstapt van Simyo Prepaid naar Simyo Sim Only, dan behoud je jouw eigen simkaart én telefoonnummer.
Welk Sim Only abonnement past bij mij?
Al 34 keer de beste
mobiele provider volgens
de Consumentenbond!
Vraag?
Antwoord
Hoe werkt nummerbehoud als ik overstap van Prepaid naar Sim Only?
Hoe werkt nummerbehoud als ik overstap van Prepaid naar Sim Only?
Heel eenvoudig! Je neemt je nummer namelijk altijd mee. Daar hoef je verder niets voor te doen. Je bent overgestapt binnen één dag en dat geldt ook voor jouw telefoonnummer.
Wat gebeurt er met mijn beltegoed als ik overstap van Prepaid naar Sim Only?
Wat gebeurt er met mijn beltegoed als ik overstap van Prepaid naar Sim Only?
Jouw beltegoed neem je mee! Als je bijvoorbeeld nog € 10 beltegoed had, dan zorgen wij ervoor dat die € 10 van jouw eerstvolgende factuur af wordt gehaald. Dat is wel zo eerlijk!
Hoe werkt het aanpassen van mijn Sim Only bundels?
Hoe werkt het aanpassen van mijn Sim Only bundels?
Jij zit bij ons niet aan je bundels vast. Daarom kan je ze maandelijks aanpassen, ook omlaag. Je doet dat door in te loggen op Mijn Simyo en dan naar de pagina te gaan waar jij je bundels kan veranderen. Je kiest je nieuwe bundels en vanaf de eerste van de volgende maand gebruik je ze.
Hoe betaal ik mijn Sim Only factuur?
Hoe betaal ik mijn Sim Only factuur?
Ook dit maken we zo makkelijk mogelijk voor je! Wij schrijven je factuur elke maand automatisch af. Dit gebeurt in de vierde week van de maand. Een week daarvoor krijg je al een e-mail waarin staat dat je factuur zichtbaar is op Mijn Simyo. Dan kan je er eerst nog een blik op werpen. Is de automatische incasso niet gelukt? Dan kan je betalen via Mijn Simyo.