Het voordeel van blijven

Het voordeel van blijven

  • Extra voordelige bel- en internetbundels

  • Gratis maandelijks je bundels aanpassen, ook omlaag

  • Het betrouwbare netwerk van KPN

Blijf je nog een tijdje?

2 jaar, 1 jaar: jij bepaalt! Log in en bekijk welk aanbod geldt voor jou. Verlengen kan al 4 maanden voor het einde van je huidige contract.

400 min/sms
Onbeperkt min/sms

Makkelijk verlengen in 4 stappen

1

Ben je tevreden over Simyo?

En lijkt ons verlengvoordeel je wel wat?

2

Kun je al verlengen?

4 maanden voor je contract bij Simyo afloopt, kun je verlengen. Ben je al zover? Check het op Mijn Simyo

3

Ja? Verleng dan je contract met 2 jaar of een jaar

Ga naar Mijn Simyo ย of pak de app en verleng. Kan het nog niet? Niet getreurd, wij wachten op je.

4

De eerstvolgende maand

Yes! Je nieuwe bundels! En natuurlijk mag je nog steeds elke maand aanpassen, ook omlaag.

"Hartstikke mooi, die nieuwe bundels! Ben al jaren klant met een abonnement, zonder klachten. Stukje klantwaardering. Ben nu goedkoper uit met een betere, hogere bundel. Super van Simyo!"

Lara
3 jaar Simyo beller

Wat je verder nog wil weten

Hoe kan ik gebruik maken van die nieuwe bundels?

Tot nu toe heb je jouw bundels kunnen aanpassen naar de bundels die beschikbaar waren toen jij klant werd. Ga je verlengen? Dan krijg je een frisse start en kun je kiezen uit de nieuwe Simyo bundels!

Waar kan ik zien wanneer ik mijn contract kan verlengen?

4 maanden voor je huidige contract afloopt, kun je verlengen. Ben jij zover? Check het op Mijn Simyo . Wil je verlengen? Ga dan naar Instellingen, klik op Abonnement en verleng je contract.

Liever iemand online spreken?

Bekijk onze contactopties op de servicepagina .

Verleng met nog meer jaren Simyo voordeel!

Verleng met nog meer jaren Simyo voordeel!

Want de goede dingen in het leven wil je graag langer behouden.

Dit vinden onze bellers

3.6/5
5848 reviews
"Nadat mijn telefoon gehackt was, kreeg ik goede hulp en advies. Bovendien werden de overmatige kosten, die het gevolg waren van de hack, kwijtgescholden."
Quin van Dam
"Simyo is een fijne organisatie die luistert naar de klant en waarbij je fijn kan communiceren ook per e-mail daar kan Vodafone nog veel van leren. "
Jos Schuijlenburg
"Probleem met nachtelijk up-dates perfect afgehandeld."
Rob
"Ik had zelf een fout gemaakt en Symio heeft dat heel coulant opgelost . Chapeau!!!"
P.
"Dubbele data, lage abonnementsprijs en geen entree kosten ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ‘๐Ÿ‘"
Arnout
"Ondanks de waarschuwing op de telefoon was er toch voor โ‚ฌ104,80 aan data boven de bundel gebruikt. Hierover met Simyo contact opgenomen en ons verontschuldigd voor onze fout! Ze gaven gelijk aan hoe j…"
J. Poortvliet
"Een zeer goede provider. Goede klantenservice met vriendelijke en behulpzame medewerkers! Goede ontvangst vwb internet en bellen. Een aantal jaar gebruik van gemaakt. Helaas werken ze alleen samen me…"
Inge
"Overal netwerk en nette abonnement prijzen!"
Jolande
"De overstap ging geruisloos en ik werd keurig op de hoogte gehouden over de te plaatsen SIM kaart"
Jan
"Alles netjes geregeld mij."
Anita Van Zoggel
Trophy
Trophy
Trophy
Trophy

Al 34 keer de beste
mobiele provider volgens
de Consumentenbond!