Al 35 keer de beste volgens de Consumentenbond
*
Geldig voor 12 mnd bij
2 jaar, 6 mnd bij 1 jaar

Overstappen naar Sim Only van Simyo

Je bundels zijn maandelijks aanpasbaar, ook omlaag

  • Het betrouwbare 5G-netwerk van
  • Nu géén
    aansluitkosten

Sim Only of Prepaid?

Wat past het beste bij je? Een Sim Only abonnement of een Prepaid simkaart? Wij helpen jou met het maken van de keuze. Bekijk ook onze tarieven

Sim Only

Sim Only

  • Lager tarief per belminuut en MB
  • Je bent altijd bereikbaar
  • Grote bundels voor een scherpe prijs
  • Gemak met automatische betalingen
Prepaid

Prepaid

  • Hoger tarief per belminuut en MB
  • Eerst opwaarderen, dan bellen
  • Kleinere bundels
  • Geen gebruik, geen kosten

Overstappen in 3 eenvoudige stappen

1

Kies je bundels

Kies welke bundels het beste bij jou en je verbruik passen.
2

Wij regelen alles

Ontvang je simkaart binnen 2 werkdagen. Kies je voor eSIM? dan kun je direct aan de slag!
3

Klaar!

Overstappen met nummerbehoud is makkelijk snel en gratis. Jij vraagt het aan, wij regelen de rest!

Sim Only abonnement

Bij Simyo geloven we dat je zelf het beste weet wat je nodig hebt. Daarom laten we je heel gemakkelijk je eigen Sim Only samenstellen. En je hebt al een Sim Only vanaf € 5!

400 min/sms
Onbeperkt min/sms
2 GB + 400 min/sms
Al 35 keer de beste mobiele provider volgens de Consumentenbond!
Al 35 keer de beste mobiele provider volgens de Consumentenbond!
Al 35 keer de beste mobiele provider volgens de Consumentenbond!
35x
Al 35 keer de beste mobiele provider volgens de Consumentenbond!
35x
Al 35 keer de beste mobiele provider volgens de Consumentenbond!
35x
Al 35 keer de beste mobiele provider volgens de Consumentenbond!

Al 35 keer de beste
mobiele provider volgens
de Consumentenbond!

Dit vinden onze bellers

3.6/5
6322 reviews
  • "Kan er goed mee uit de voeten "
    Henri Lammerink
  • "Eerste ervaring is goed ,heb nog maar 4 dagen simyo"
    P Bouwknegt
  • "Ik had met mijn iPhone 11 problemen met de telefoonverbinding, vermoedelijk omdat deze iPhone niet geschikt is voor 5G. Contact hierover opgenomen met Simyo. Het bleek een bekend probleem te zijn. Na …"
    Grondtonen
  • "Het werkt allemaal prima, eenvoudig overstappen. Zelfs ik begreep het ;)) Voordelig! "
    Krullebol
  • "Met het overzetten is alles goed geregeld. Maar dit is gedaan toen wij geïrriteerd raakte door de dame aan de telefoon dat wij alles zelf moesten regelen via de website, maar wij hadden het nog nooit …"
    Sjanie Deunhouwer
  • "Helpdesk én technische dienst van Simyo hebben er voor gezorgd dat ik plezier heb van mijn nieuwe telefoon en mijn nummer. Vijf maal gesproken met uw medewerkers die zeer behulpzaam en geduldig waren.…"
    Joanne
  • "top hun tarieven zijn haalbaar"
    Vanessa Peroti
  • "overgang naar Simyo ging heel goed. De kwaliteit is goed en de app gebruiksvriendelijk. "
    Jack
  • "Snel geinstalleerd"
    de Jong
  • "Alles was erg duidelijk en snel geregeld top 👍"
    Rein

Vraag?
Antwoord

Hoe werkt nummerbehoud?

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. Tijdens het bestelproces kan je voor nummerbehoud kiezen. Wij regelen de rest, helemaal gratis. Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, zeggen we je abonnement bij je vorige provider automatisch op.

Je kunt altijd nummerbehoud aanvragen. Nummerbehoud zelf is gratis. Als je je abonnement al opzegt voordat je contract is afgelopen, dan kan de provider een afkoopsom in rekening brengen voor de resterende maanden. Vanaf 120 dagen voor het einde van het contract zorgen we er automatisch voor dat we het nummerbehoud aan het einde van het contract en je opzegtermijn aanvragen.

Hoe werkt het aanpassen van mijn Sim Only bundels?

Jij zit bij ons niet aan je bundels vast. Daarom kan je ze maandelijks aanpassen, ook omlaag. Je doet dat door in te loggen op Mijn Simyo en dan naar de pagina te gaan waar jij je bundels kan veranderen. Je kiest je nieuwe bundels en vanaf de eerste van de volgende maand gebruik je ze.

Hoe betaal ik mijn Sim Only factuur?

Ook dit maken we zo makkelijk mogelijk voor je! Wij schrijven je factuur elke maand automatisch af. Dit gebeurt in de vierde week van de maand. Een week daarvoor krijg je al een e-mail waarin staat dat je factuur zichtbaar is op Mijn Simyo. Dan kan je er eerst nog een blik op werpen. Is de automatische incasso niet gelukt? Dan kan je betalen via Mijn Simyo.

Kan ik een maandelijks opzegbaar Sim Only abonnement afsluiten?

Ja, je kan kiezen voor een maandelijks opzegbaar abonnement ! Tijdens je bestelling klik je onder ‘Looptijd’ op ‘1 maand’. Het is wel voordeliger om een jaarabonnement te nemen. Wist je dat je na afloop van je jaarcontract automatisch overgaat op een maandelijks opzegbaar abonnement? Zo betaal je dan het voordelige bedrag van het jaarabonnement, maar kan je ook opzeggen wanneer je maar wil. Win, win!