Overstappen van Prepaid naar Sim Only van Simyo

  • Je gebruikt het betrouwbare netwerk van
  • Je bundels zijn maandelijks aanpasbaar, ook omlaag
  • Volgens de Consumentenbond zijn wij de beste mobiele provider. Met een 8,9 als cijfer!
Zakelijk Sim Only van Simyo

Sim Only of Prepaid?

Wat past het beste bij je? Een Sim Only abonnement of een Prepaid simkaart? Wij helpen jou met het maken van de keuze. Bekijk ook onze tarieven.

Vanaf € 5,-
Sim Only

Sim Only

  • Lager tarief per belminuut en MB
  • Je bent altijd bereikbaar
  • Grotere bundels die voordelig zijn
  • Gemak met automatische betalingen
Prepaid

Prepaid

  • Hoger tarief per belminuut en MB
  • Eerst opwaarderen, dan bellen
  • Kleinere bundels
  • Geen kosten bij geen gebruik

Overstappen naar Simyo doe je zo:

Kies je bundels

Kies je bundels

Je stelt zelf je abonnement samen. Groter bundels? Kleine bundels? Een combinatie? Alles kan!

Wij regelen alles

Wij regelen alles

Wij zorgen ervoor dat je jouw telefoonnummer meeneemt én dat je oude abonnement opgezegd is.

Klaar!

Klaar!

Binnen twee werkdagen heb je jouw simkaart. Heb je voor eSIM gekozen? Dan kan je direct aan de slag.

Sim Only abonnement

Bij Simyo geloven we dat je zelf het beste weet wat je nodig hebt. Daarom laten we je heel gemakkelijk je eigen Sim Only samenstellen. En je hebt al een Sim Only vanaf € 5!

Dit vinden onze bellers

3,9/5
1718 reviews
"Uitstekende hulp bij een vraag over de inzet van een mobiele hotspot en datagebruik toen de internetprovider uit de lucht was."
Pierre wolters
"Ik ben blij met Simyo maar ben nu toch geneigd een ander abonnement te nemen bij een andere provider! Ze zijn toch wel duurder en onlangs gebeld dat ze nog een leuke aanbieding hadden voor een trouwe…"
Bernie Scholing
"Al jaren lang klant bij Simyo en nog nooit problemen gehad dank door de goede service en betrouwbaarheid en blijf zo doorgaan."
Theo

Veelgestelde vragen

Hoe werkt nummerbehoud?

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. Tijdens het bestelproces kan je voor nummerbehoud kiezen. Wij regelen de rest, helemaal gratis. Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, zeggen we je abonnement bij je vorige provider automatisch op.

Je kunt altijd nummerbehoud aanvragen. Nummerbehoud zelf is gratis. Als je je abonnement al opzegt voordat je contract is afgelopen, dan kan de provider een afkoopsom in rekening brengen voor de resterende maanden. Vanaf 120 dagen voor het einde van het contract zorgen we er automatisch voor dat we het nummerbehoud aan het einde van het contract en je opzegtermijn aanvragen.

Hoe werkt het aanpassen van mijn Sim Only bundels?

Jij zit bij ons niet aan je bundels vast. Daarom kan je ze maandelijks aanpassen, ook omlaag. Je doet dat door in te loggen op Mijn Simyo en dan naar de pagina te gaan waar jij je bundels kan veranderen. Je kiest je nieuwe bundels en vanaf de eerste van de volgende maand gebruik je ze.

Hoe betaal ik mijn Sim Only factuur?

Ook dit maken we zo makkelijk mogelijk voor je! Wij schrijven je factuur elke maand automatisch af. Dit gebeurt in de vierde week van de maand. Een week daarvoor krijg je al een e-mail waarin staat dat je factuur zichtbaar is op Mijn Simyo. Dan kan je er eerst nog een blik op werpen. Is de automatische incasso niet gelukt? Dan kan je betalen via Mijn Simyo.

Kan ik een maandelijks opzegbaar Sim Only abonnement afsluiten?

Ja, je kan kiezen voor een maandelijks opzegbaar abonnement! Tijdens je bestelling klik je onder ‘Looptijd’ op ‘1 maand’. Het is wel voordeliger om een jaarabonnement te nemen. Wist je dat je na afloop van je jaarcontract automatisch overgaat op een maandelijks opzegbaar abonnement? Zo betaal je dan het voordelige bedrag van het jaarabonnement, maar kan je ook opzeggen wanneer je maar wil. Win, win!

Stap nu over naar Sim Only

Op het snelle netwerk van

.

 
Afscheid nemen van Sam?

Als je het live chatvenster opent, sluit je gesprek met Sam.