Al 33 keer de beste volgens de Consumentenbond
10GB
400
8. p/m*
* Bij een looptijd van 2 jaar.

Overstappen naar Sim Only van Simyo

  • Je bundels zijn maandelijks aanpasbaar, ook omlaag
  • 8,3 van de Consumentenbond
  • Het betrouwbare 5G-netwerk van KPNKPN

Sim Only of Prepaid?

Wat past het beste bij je? Een Sim Only abonnement of een Prepaid simkaart? Wij helpen jou met het maken van de keuze. Bekijk ook onze tarieven

Sim Only

Sim Only

  • Lager tarief per belminuut en MB
  • Je bent altijd bereikbaar
  • Grote bundels voor een scherpe prijs
  • Gemak met automatische betalingen
Prepaid

Prepaid

  • Hoger tarief per belminuut en MB
  • Eerst opwaarderen, dan bellen
  • Kleinere bundels
  • Geen gebruik, geen kosten

Overstappen in 3 eenvoudige stappen

1

Kies je bundels

Kies welke bundels het beste bij jou en je verbruik passen.
2

Wij regelen alles

Ontvang je simkaart binnen 2 werkdagen. Kies je voor eSIM? dan kun je direct aan de slag!
3

Klaar!

Overstappen met nummerbehoud is makkelijk snel en gratis. Jij vraagt het aan, wij regelen de rest! Stap over naar Sim Only

Sim Only abonnement

Bij Simyo geloven we dat je zelf het beste weet wat je nodig hebt. Daarom laten we je heel gemakkelijk je eigen Sim Only samenstellen. En je hebt al een Sim Only vanaf € 5!

400 min/sms
Onbeperkt min/sms
2 GB + 400 min/sms
Al 33 keer de beste volgens de Consumentenbond
Al 33 keer de beste volgens de Consumentenbond
Al 33 keer de beste volgens de Consumentenbond
Al 33 keer de beste volgens de Consumentenbond
Al 33 keer de beste volgens de Consumentenbond

Al 33 keer verkozen
tot beste mobiele provider door
de Consumentenbond!

Dit vinden onze bellers

3.5/5
5617 reviews
"Al m'n hele leven klant en altijd top ervaringen gehad voor een verwaarloosbare prijs. Altijd en overal verbinding, nooit problemen!"
Midas Akkerman
"Goede provider voor een goede prijs! "
Pauline Nobbenhuis
"Heldere info en vraag snel beantwoord"
Carel Paul de Bruijn
"Prima provider. Vrij goed bereik. Goede hulp als iets niet lukt. "
klant
"Overgang van provider soepel gegaan en vriendelijke duidelijke klantenservice en app "
Monique
"Goed geholpen 👍🏻"
klaas Koers
"goede overeenkomst mooie afspraken."
bea
"zelf sinds 1 jaar een abonnement afgesloten, bevalt prima, geen gedoe,. klantenservice is makkelijk bereikbaar en zeer hulpvaardig. heb nu een prepaid kaartje voor mijn moeder besteld, en ga die ook v…"
Andrea Kwakkel
"Zeer goed bereikbaar zeer goed geholpen en een geweldig aanbod voor een hele scherpe prijs. Zou zeggen KPN leer hier van!!!"
Steve Bruma
"Werkt goed tot nu geen probleem "
klant

Vraag?
Antwoord

Hoe werkt nummerbehoud?

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. Tijdens het bestelproces kan je voor nummerbehoud kiezen. Wij regelen de rest, helemaal gratis. Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, zeggen we je abonnement bij je vorige provider automatisch op.

Je kunt altijd nummerbehoud aanvragen. Nummerbehoud zelf is gratis. Als je je abonnement al opzegt voordat je contract is afgelopen, dan kan de provider een afkoopsom in rekening brengen voor de resterende maanden. Vanaf 120 dagen voor het einde van het contract zorgen we er automatisch voor dat we het nummerbehoud aan het einde van het contract en je opzegtermijn aanvragen.

Hoe werkt het aanpassen van mijn Sim Only bundels?

Jij zit bij ons niet aan je bundels vast. Daarom kan je ze maandelijks aanpassen, ook omlaag. Je doet dat door in te loggen op Mijn Simyo en dan naar de pagina te gaan waar jij je bundels kan veranderen. Je kiest je nieuwe bundels en vanaf de eerste van de volgende maand gebruik je ze.

Hoe betaal ik mijn Sim Only factuur?

Ook dit maken we zo makkelijk mogelijk voor je! Wij schrijven je factuur elke maand automatisch af. Dit gebeurt in de vierde week van de maand. Een week daarvoor krijg je al een e-mail waarin staat dat je factuur zichtbaar is op Mijn Simyo. Dan kan je er eerst nog een blik op werpen. Is de automatische incasso niet gelukt? Dan kan je betalen via Mijn Simyo.

Kan ik een maandelijks opzegbaar Sim Only abonnement afsluiten?

Ja, je kan kiezen voor een maandelijks opzegbaar abonnement ! Tijdens je bestelling klik je onder ‘Looptijd’ op ‘1 maand’. Het is wel voordeliger om een jaarabonnement te nemen. Wist je dat je na afloop van je jaarcontract automatisch overgaat op een maandelijks opzegbaar abonnement? Zo betaal je dan het voordelige bedrag van het jaarabonnement, maar kan je ook opzeggen wanneer je maar wil. Win, win!