Overstappen naar Sim Only van Simyo

Je bundels zijn maandelijks aanpasbaar, ook omlaag

Sim Only of Prepaid?

Wat past het beste bij je? Een Sim Only abonnement of een Prepaid simkaart? Wij helpen jou met het maken van de keuze. Bekijk ook onze tarieven

Sim Only

Sim Only

  • Lager tarief per belminuut en MB
  • Je bent altijd bereikbaar
  • Grote bundels voor een scherpe prijs
  • Gemak met automatische betalingen
Prepaid

Prepaid

  • Hoger tarief per belminuut en MB
  • Eerst opwaarderen, dan bellen
  • Kleinere bundels
  • Geen gebruik, geen kosten

Overstappen in 3 eenvoudige stappen

1

Kies je bundels

Kies welke bundels het beste bij jou en je verbruik passen.
2

Wij regelen alles

Ontvang je simkaart binnen 2 werkdagen. Kies je voor eSIM? dan kun je direct aan de slag!
3

Klaar!

Overstappen met nummerbehoud is makkelijk snel en gratis. Jij vraagt het aan, wij regelen de rest!

Sim Only abonnement

Bij Simyo geloven we dat je zelf het beste weet wat je nodig hebt. Daarom laten we je heel gemakkelijk je eigen Sim Only samenstellen. En je hebt al een Sim Only vanaf € 5!

400 min/sms
Onbeperkt min/sms
2 GB + 400 min/sms
Consumentenbond, april 2025
Consumentenbond, april 2025
Consumentenbond, april 2025
35x
Consumentenbond, april 2025
35x
Consumentenbond, april 2025
35x
Consumentenbond, april 2025

Al 35 keer de beste
mobiele provider volgens
de Consumentenbond!

Dit vinden onze bellers

3.6/5
6177 reviews
  • "snel overstapt zonder geen enkele probleenen. "
    Bob Swift
  • "heldere website met een juiste prijsverhouding en af en toe getracht de klant een hand uit te reiken met acties"
    tineke Hodselmans
  • "Afsluiten abonnement ging makkelijk. Communicatie prima. De daadwerkelijke overstap naar Simyo is probleemloos verlopen. Gebruik het nu twee weken en heb nog geen problemen met ontvangst gehad. "
    Hennie
  • "Na twee dagen in het buitenland verstoken te zijn van internet heeft Simyo mij goed geholpen door alle instellingen weer goed te zetten. Had ik maar gelijk gebeld dan had het bij 1 dag gebleven maar j…"
    Teuny
  • "Keurige hulp julliezijds 👍"
    Ton Mastwijk
  • "Het omzetten van mijn abonnementen naar Simyo ging zonder problemen. Daarnaast een prima app ontwikkeld. Chapeau!"
    Peter
  • "Bij mijn vorige provider heel veel netwerkproblemen en vooral heel vaak/bijna dagelijks geen bereik. Overgestapt naar Simyo en nu geen problemen meer, zo fijn! Vorige provider heeft er wel alles aange…"
    Petra
  • "Sinds maart 2023 bij Simyo en tot op heden zeer tevreden over het netwerk van KPN waar je dan gebruik van maakt. Fijn dat we sinds oktober 2024 ook gebruik mogen maken van 5G netwerk. De overstap van …"
    Dirk
  • "Net als mijn man ben ik pas bij en ook heel blij mee."
    Dean Justice
  • "Goed bereikbaar voor problemen en vragen.En uit coulance extra mb's gekregen. Top!"
    Miep

Vraag?
Antwoord

Hoe werkt nummerbehoud?

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. Tijdens het bestelproces kan je voor nummerbehoud kiezen. Wij regelen de rest, helemaal gratis. Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, zeggen we je abonnement bij je vorige provider automatisch op.

Je kunt altijd nummerbehoud aanvragen. Nummerbehoud zelf is gratis. Als je je abonnement al opzegt voordat je contract is afgelopen, dan kan de provider een afkoopsom in rekening brengen voor de resterende maanden. Vanaf 120 dagen voor het einde van het contract zorgen we er automatisch voor dat we het nummerbehoud aan het einde van het contract en je opzegtermijn aanvragen.

Hoe werkt het aanpassen van mijn Sim Only bundels?

Jij zit bij ons niet aan je bundels vast. Daarom kan je ze maandelijks aanpassen, ook omlaag. Je doet dat door in te loggen op Mijn Simyo en dan naar de pagina te gaan waar jij je bundels kan veranderen. Je kiest je nieuwe bundels en vanaf de eerste van de volgende maand gebruik je ze.

Hoe betaal ik mijn Sim Only factuur?

Ook dit maken we zo makkelijk mogelijk voor je! Wij schrijven je factuur elke maand automatisch af. Dit gebeurt in de vierde week van de maand. Een week daarvoor krijg je al een e-mail waarin staat dat je factuur zichtbaar is op Mijn Simyo. Dan kan je er eerst nog een blik op werpen. Is de automatische incasso niet gelukt? Dan kan je betalen via Mijn Simyo.

Kan ik een maandelijks opzegbaar Sim Only abonnement afsluiten?

Ja, je kan kiezen voor een maandelijks opzegbaar abonnement ! Tijdens je bestelling klik je onder ‘Looptijd’ op ‘1 maand’. Het is wel voordeliger om een jaarabonnement te nemen. Wist je dat je na afloop van je jaarcontract automatisch overgaat op een maandelijks opzegbaar abonnement? Zo betaal je dan het voordelige bedrag van het jaarabonnement, maar kan je ook opzeggen wanneer je maar wil. Win, win!