Overstappen naar <span>Sim Only van Simyo</span>

Overstappen naar Sim Only van Simyo

  • Je bundels zijn maandelijks aanpasbaar, ook omlaag
  • 8,4 van de Consumentenbond
  • Het betrouwbare 5G-netwerk van KPNKPN

Sim Only of Prepaid?

Wat past het beste bij je? Een Sim Only abonnement of een Prepaid simkaart? Wij helpen jou met het maken van de keuze. Bekijk ook onze tarieven

Sim Only

Sim Only

  • Lager tarief per belminuut en MB
  • Je bent altijd bereikbaar
  • Grote bundels voor een scherpe prijs
  • Gemak met automatische betalingen
Prepaid

Prepaid

  • Hoger tarief per belminuut en MB
  • Eerst opwaarderen, dan bellen
  • Kleinere bundels
  • Geen gebruik, geen kosten

Overstappen in 3 eenvoudige stappen

1

Kies je bundels

Kies welke bundels het beste bij jou en je verbruik passen.
2

Wij regelen alles

Ontvang je simkaart binnen 2 werkdagen. Kies je voor eSIM? dan kun je direct aan de slag!
3

Klaar!

Overstappen met nummerbehoud is makkelijk snel en gratis. Jij vraagt het aan, wij regelen de rest!

Sim Only abonnement

Bij Simyo geloven we dat je zelf het beste weet wat je nodig hebt. Daarom laten we je heel gemakkelijk je eigen Sim Only samenstellen. En je hebt al een Sim Only vanaf € 5!

400 min/sms
Onbeperkt min/sms
2 GB + 400 min/sms
Consumentenbond, april 2025
Consumentenbond, april 2025
Consumentenbond, april 2025
Consumentenbond, april 2025
Consumentenbond, april 2025
Consumentenbond, april 2025

Al 34 keer de beste
mobiele provider volgens
de Consumentenbond!

Dit vinden onze bellers

3.6/5
5983 reviews
"Alles ging heel soepel, het overstap, alle informatie, heel goede provider, en een stabiele netwerk."
heer Moreno
"Zeer tevreden. Duidelijk in diverse mogelijkheden. Daardoor weer per maand nu wat goedkoper uit, zonder in te leveren. Nooit verbindingsproblemen ook. Site is ook prettig te gebruiken. "
Peter
"Vandaag bericht ontvangen dat er nu ook bundels zijn voor buiten de EU. Jammer voor ons want we waren net in Canada op vakantie geweest en hadden beiden ineens € 60 kosten buiten de bundel ! Wij wiste…"
Anton Schoonderbeek
"Dankjewel voor de medewerking naar een oplossing"
Ahmed Jimale
"Alles werkt zoals het hoort makkelijk tijdelijk updaten"
Henk
"een goede prijs met veel GB, die ik allemaal niet nodig heb. Ik krijg antwoord op mijn vragen als ik het niet weet. Dus ik ben tevreden."
H. Karsen
"Begripvol, behulpzaam, ervaren en bereidwillig."
A. Vredebregt
"Mijn prepaid omgezet dat ging zeer snel en makkelijk ben d’r heel blij mee"
Gerard De kok
"De prijs is aantrekkelijk en je kunt makkelijk je abonnement aanpassen. Ook zijn er vaak extra voordelen. Nooit problemen mee gehad! Zeer tevreden!"
Rilana Punt
"Mijn abonnement bij Simyo geeft mij meer belminuten en meer gigabites internet, voor een lager tarief. De overgang van een andere provider naar Simyo is prima verlopen. Je werd steeds prima op de hoog…"
Jan de Haan

Vraag?
Antwoord

Hoe werkt nummerbehoud?

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. Tijdens het bestelproces kan je voor nummerbehoud kiezen. Wij regelen de rest, helemaal gratis. Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, zeggen we je abonnement bij je vorige provider automatisch op.

Je kunt altijd nummerbehoud aanvragen. Nummerbehoud zelf is gratis. Als je je abonnement al opzegt voordat je contract is afgelopen, dan kan de provider een afkoopsom in rekening brengen voor de resterende maanden. Vanaf 120 dagen voor het einde van het contract zorgen we er automatisch voor dat we het nummerbehoud aan het einde van het contract en je opzegtermijn aanvragen.

Hoe werkt het aanpassen van mijn Sim Only bundels?

Jij zit bij ons niet aan je bundels vast. Daarom kan je ze maandelijks aanpassen, ook omlaag. Je doet dat door in te loggen op Mijn Simyo en dan naar de pagina te gaan waar jij je bundels kan veranderen. Je kiest je nieuwe bundels en vanaf de eerste van de volgende maand gebruik je ze.

Hoe betaal ik mijn Sim Only factuur?

Ook dit maken we zo makkelijk mogelijk voor je! Wij schrijven je factuur elke maand automatisch af. Dit gebeurt in de vierde week van de maand. Een week daarvoor krijg je al een e-mail waarin staat dat je factuur zichtbaar is op Mijn Simyo. Dan kan je er eerst nog een blik op werpen. Is de automatische incasso niet gelukt? Dan kan je betalen via Mijn Simyo.

Kan ik een maandelijks opzegbaar Sim Only abonnement afsluiten?

Ja, je kan kiezen voor een maandelijks opzegbaar abonnement ! Tijdens je bestelling klik je onder ‘Looptijd’ op ‘1 maand’. Het is wel voordeliger om een jaarabonnement te nemen. Wist je dat je na afloop van je jaarcontract automatisch overgaat op een maandelijks opzegbaar abonnement? Zo betaal je dan het voordelige bedrag van het jaarabonnement, maar kan je ook opzeggen wanneer je maar wil. Win, win!