Simyo Sim Only meest aanbevolen telecomprovider

Simyo is wéér de meest aanbevolen telecomprovider!

Nieuws

Te gek! Volgens Telecompaper is Sim Only en Prepaid provider Simyo de telecomprovider met de hoogste ‘Word-of-Mouth-score’ van het afgelopen half jaar. Vrij vertaald staat Word-of-Mouth voor mond-tot-mondreclame. Dit betekent dat we de meest aanbevolen telecomprovider van Nederland zijn. Opnieuw, want de vorige keer wonnen we ‘m ook. Iets waar we natuurlijk heel blij mee zijn!

Over de WoM-award

Simyo beker

De ‘Word-of-Mouth’-award, kortweg WoM, wordt elk half jaar door marktonderzoeker Telecompaper uitgereikt. Vrij vertaald staat word of mouth voor mond-tot-mondreclame. Om de winnaar te bepalen, vertellen bijna 8.000 Nederlanders met een telefoonabonnement wat ze van hun provider vinden. Op basis van CBS-gegevens ontstaat een representatieve score. De deelnemers hebben een abonnement bij één van de elf grootste telecomproviders. Naast Simyo zijn dit Ben, Hollandsnieuwe, KPN, Simpel, Tele2, Telfort, T-Mobile, Vodafone, Youfone en Ziggo.

De uitslag

Simyo onderzoektVan alle elf providers heeft Simyo het hoogste percentage klanten dat hun provider aanraadt aan familie, vrienden, kennissen en collega’s. Het gaat hier om 69%. Daarmee blijven we KPN voor die met een score van 66% als tweede is geëindigd. T-Mobile eindigt met een WoM-score van 63% als derde provider. Het is onbekend wat de andere acht providers hebben gescoord. Volgens Telecompaper hebben alle providers een WoM-score van minstens 50%.

Wat kan er beter bij Simyo?

Simyo lampje

Hoewel we natuurlijk zeer blij zijn met het winnen van deze mooie prijs, kijken we meteen naar wat we beter kunnen doen. Heb je nog suggesties of ben je enthousiast over ons? Laat het ons weten op het Simyo Forum! Maar eerst gaan we de slingers ophangen, want het winnen van deze prijs mag gevierd worden.

Trots op deze belangrijke prijs

Simyo lekker bezig“We zijn heel blij dat we van alle providers opnieuw de hoogste WoM-score hebben, want de beste blijven is topsport”, vertelt Bart Versteijlen, de General Manager van Simyo. “Wij geloven in de kracht van tevreden bellers en moeten het ook écht van mond-tot-mondreclame hebben. We onderscheiden ons met goede service, een betrouwbaar netwerk en we geven onze bellers zoveel mogelijk controle. Natuurlijk is het super dat onze klanten hun tevredenheid delen met andere mensen! We blijven hard werken om ervoor te zorgen dat ze dit blijven doen.”

Discussie