Mijn_simyo_app_040315

Blijf Baas in eigen Bundel met de vernieuwde Mijn Simyo app

Nieuws

Met de vernieuwde Mijn Simyo app kun je vanaf nu elke maand je bundel naar boven én beneden aanpassen. Je ziet dan meteen wat de kosten van je aangepaste bundel zijn. Zo blijf jij altijd én overal Baas in eigen Bundel.

Maandelijks je bundel aanpassen

Simyo bundel maandelijks wijzigenBij Simyo is het niet nieuw dat je elke maand je bundel kunt aanpassen. Nieuw is wel dat je dit nu eenvoudig via je telefoon kunt doen. Simyo is de enige provider in Nederland waarbij je elke maand je bundel via een app kunt verhogen én verlagen. Een ander slimmigheidje in de Mijn Simyo app: je ziet meteen hoeveel je gaat betalen als je jouw bundel aanpast. Daarnaast heb je de mogelijkheid om eenvoudig de Flex 4G en de onbeperkt sms bundel aan of uit te zetten.

Met de vernieuwde Mijn Simyo app kun je nu overal je bundel met een jaar verlengen. Je ziet dan meteen je aangepaste abonnementskosten. Deze kun je vergelijken met je oude tarieven, doordat ze binnen de app naast elkaar worden weergegeven.

Verbruik inzien

Simyo verbruik inzienMet de Mijn Simyo app kun je nog steeds zien hoeveel belminuten, sms’jes en MB’s je verbruikt. Je kunt ook je verbruiksgeschiedenis inzien. Door je telefoon te kantelen krijg je hier een uitgebreider overzicht van. Daarnaast blijft het mogelijk om je facturen te bekijken en te zien of je rekening betaald is.

Service

Simyo klantenserviceAls je een vraag hebt voor Simyo, dan kun je in de vernieuwde Mijn Simyo app nog beter terecht. In de app vind je informatie over Simyo en de meest gestelde vragen. Tweeten, mailen en bellen is ook nog steeds mogelijk via de Mijn Simyo app. Het Simyo Social team is via Twitter elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 20:00 uur. Telefonisch is de klantenservice elke werkdag te bereiken van 9:00 uur tot 17:30 uur.

Klaar voor iOS 8 en Android 5.0

Apple heeft onlangs iOS 8 uitgebracht voor de iPhone. De vernieuwde Mijn Simyo app werkt probleemloos met iOS 8 en de iPhone 6. Heb je iOS 8 nog niet op je iPhone geïnstalleerd? Geen probleem! De vernieuwde Mijn Simyo app werkt zonder problemen op de oudere versies van iOS.

Hetzelfde geldt voor Android. De app werkt probleemloos op telefoons met Android 5.0 Lollipop, de laatste versie van het besturingssysteem. De app blijft ook gewoon werken op smartphones die een andere Android-versie hebben.

De app heeft op iOS én Android dezelfde functies meegekregen.

Downloaden

Je kunt de vernieuwde Mijn Simyo app nu downloaden in de Apple App Store, Google Play Store. Ben je tevreden met de vernieuwde Mijn Simyo app? Geef ons dan een beoordeling in de App Store of Play Store. Simyo is altijd bezig om haar producten en diensten te verbeteren. Wil je de ontwikkelingen van de Simyo app volgen of heb jij nog slimme ideeën of verbeterpunten voor de app? Laat het ons dan weten op het Simyo Forum.

Discussie