Rick1

Succesvolle Simyo adviseur Rick

Simyo

Veel Simyo bellers zijn zó tevreden over Simyo dat ze Simyo niet voor zichzelf willen houden. Daarom is er de Simyo VriendenDeal. Sluit iemand een abonnement af via jou of neemt een Prepaid van Simyo via jouw link? Dan verdienen jullie allebei voordeel. € 5,- bij een Simyo Prepaid bestelling,  € 10,- bij een Sim Only abonnement.

Inmiddels hebben al meer dan 20.000 bellers gebruik gemaakt van VriendenDeal, maar hoe zorg je dat jij écht een succesvolle adviseur wordt (en dus flink wat korting bij elkaar verdiend)? Wij vroegen drie slimme Simyo adviseurs om hun geheim. Lees het succesverhaal van Rick, Arend en Patrick.

Simyo adviseur Rick: ‘Ik heb inmiddels €1.300,- tegoed op mijn factuur’

Rick Terpstra (27 jaar) uit Alkmaar is sinds 2012 beller bij Simyo. Afgelopen oktober startte hij met het promoten van Simyo onder vrienden en bekenden. De reden? ‘Tja, elk tientje is er één. Als je ergens op kunt bezuinigen, dan grijp je die kans toch? Daarnaast heb ik, omdat ik zelf zo tevreden ben over de tarieven en service bij Simyo, het gevoel dat ik mensen écht help als ik ze dit aanbied.’

En jij haalde wel iets meer dan één tientje binnen, niet waar?

‘Ja, alles bij elkaar heb ik €1.300,- tegoed verdiend en dus 130 mensen klant gemaakt bij Simyo. Dat is met mijn huidige abonnement praktisch 130 maanden gratis bellen.’

Rick 2

Zo! Wat is je geheim?

‘Ik werk op dit moment in een hotel en heb behoorlijk veel collega’s. Die vertel ik allemaal over Simyo. Daarnaast ben ik actief op allerlei forums en onder al mijn comments zet ik een ondertekening waarin Simyo VriendenDeal staat. Mijn tip is dus: probeer zoveel mogelijk mensen te bereiken!’

Wat is je ondernemingsplan voor 2015?

‘Vorig jaar wilde ik al visitekaartjes laten maken waarop ik VriendenDeal promoot met daarbij mijn persoonlijke kortingslink, maar dat is er nog niet van gekomen. Ik denk dat ik het dit jaar wel ga doen. Die laat ik dan achter op mijn werk en op andere plekken. Het zou ook goed zijn als ik de mijn moeder een beetje promoot, zij heeft tot nu toe weinig succes met haar VriendenDeal link. Hoewel, ik haal de klanten natuurlijk liever zelf binnen. Sorry mam!’