.

Terug naar overzicht
7,372x gelezen

'Elke maand verbeteren we iets op de website’. Bij Simyo kun je alles online regelen: dat is handig en snel. Toch kan het altijd nóg een tandje beter en daar zet Online Marketing Manager Lieve zich elke dag voor in. Dat is hard werken, maar geeft ook voldoening: ‘We blijven dingen verbeteren totdat we écht tevreden zijn.’

Lieve racet al anderhalf jaar op haar fiets van Amsterdam West naar het Simyo kantoor. Als Online Marketing Manager is Lieve verantwoordelijk voor de website. Simyo heeft geen winkels; je kunt alles online regelen. Maar dan moet het wel op rolletjes lopen. ‘Maandelijks verbeteren wij dingen online op basis van wat klanten belangrijk vinden. Superleuk en ik voel me heel nuttig.’

Dag: woensdag 16 april 2015

07.15 uur: een drukke dag

Lieve: ‘Vandaag sta ik extra vroeg op: het wordt een drukke dag. We gaan de nieuwe Mijn Simyo omgeving testen met klanten én de nieuwe blog bespreken. Allemaal leuke dingen, dat wel!’

1

09.30 uur: testing, testing

Lieve: ‘Regelmatig testen wij dingen op onze website met Simyo bellers die we hiervoor uitnodigen via het forum. Dit keer werd de nieuwe Mijn Simyo omgeving getest. Dat gaat zo: een groep van zes mensen voert één voor één opdrachten uit in de vernieuwde Mijn Simyo omgeving. Wij leggen dat vast op camera; volgen wat die persoon doet en kijken hoe het beter kan. Zo blijven we dingen verbeteren totdat we helemaal tevreden zijn. We zitten in de afrondende fase, dus binnenkort gaat de nieuwe Mijn Simyo omgeving live.’

2

 

11.00 uur: overleg met KPN

Lieve: ‘We hebben regelmatig overleg met onze collega’s van KPN. Van hen leren we veel over wat wel en niet goed werkt voor onze bellers. Zo kunnen wij ons sneller richten op dingen die wél werken en hoeven we niet het wiel opnieuw uit te vinden, maar alleen te verbeteren.’

3

12.30 uur: snelle lunch

Lieve: ‘Dit is zo’n dag dat ik even snel achter mijn bureau moet lunchen. Wél met huisgemaakte broodjes kaas. En ik denk ook aan de vitamientjes: lekker veel mandarijnen!’

4-2

14.00 uur: ons nieuwe blog!

Lieve: ‘Vanmiddag zitten we met de designers en bouwers van de nieuwe Simyo blog. Die wordt hartstikke mooi! Het is bijna klaar, nu is het een kwestie van de puntjes op de ‘i’ zetten. Als het design naar wens is, kan de pagina gebouwd worden.’

5

17.00 uur: proosten op Mijn Simyo

Lieve: ‘Met het team van de nieuwe Mijn Simyo omgeving hebben we de afgelopen zes maanden keihard gewerkt. Het einde is in zicht en we vinden dat we wel een kleine borrel verdiend hebben. De nieuwe Mijn Simyo omgeving is een goed voorbeeld van waar ik me elke dag voor inzet: ik wil dat online alles zo makkelijk en goed werkt dat klanten alles snel, zelf kunnen regelen. Op die manier besparen we geld en kunnen we de tarieven laag houden. Daar proost ik graag op!’

6

 

Stap nu over naar Simyo

In een paar eenvoudige stappen bestel jij je Simyo simkaart.