.

De simtaart winnaar van de maand
Terug naar overzicht
7,998x gelezen

De simtaart winnaar van deze maand is Colin (21 jaar). Bij Simyo zetten we elke maand een beller in het zonnetje die iets bijzonders heeft meegemaakt of gedaan heeft. Colin gaf deze maand de 1000e Simyo review. En daarom krijgt hij de Simtaart van de maand! Wij belden hem en stelden deze helping hand een paar vragen.

Hallo Colin! Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je Simtaart. Kan je kort iets over jezelf vertellen?

Ja dankjewel! Mijn naam is Colin. Ik ben 21 jaar en ik heb een eigen bedrijf: Bubble Side,  waarmee ik persfoto’s lever, drukwerk en websites maak.

Aangenaam! Vanaf wanneer ben je eigenlijk Simyo klant?

Ik ben vanaf 4 november 2013 lid van Simyo. Ik heb een LG Nexus 5 en die zit nog net niet aan mijn hand vastgelijmd. Voor mijn bedrijf moet ik natuurlijk veel bellen en altijd online zijn.

Haha, daar herkennen wij ons ook in. Nooit gedacht om van provider te veranderen?

Nou, grappig dat je dat vraagt. Vorige maand was ik bijna overgestapt naar een andere provider. Een vast contract met telefoon leek me toch aantrekkelijker. Meer MB’s per maand en overal HotSpots werd me beloofd. Maar helaas verliep het overstapproces zo rommelig dat ik het heb afgekapt. Ik kon de overstap niet volledig online regelen. En eigenlijk wilde ik ook niet vastzitten aan een vast contract. Dus nu zit ik nog gewoon gezellig bij Simyo!

Dank voor die gezelligheid, Colin! Wat vind je het fijnst aan Simyo? Ga je de 2000e review ook op je naam zetten?

Ik vind het fijn dat je veel vrijheid en een goede service hebt. Vanwege mijn geplande overstap had ik de laatste tijd veel contact met de klantenservice. Ik vond het prettig dat je daar geen keuzemenu hebt, je krijgt meteen iemand aan de lijn. Sinds kort ben ik ook actief lid op het Simyo-forum. Ik vind het leuk om andere mensen te helpen, want er is niets vervelender dan geen antwoord op je vragen krijgen.

Is er ook iets dat wat beter kan?

Ik schreef in mijn review: ‘Een provider waar je na afloop niet meer weg wilt’. Dus ik heb eigenlijk niets wat beter kan. Maar mocht me nog iets te binnen schieten, dan horen jullie zeker van me op het forum!

Stap nu over naar Simyo

In een paar eenvoudige stappen bestel jij je Simyo simkaart.