Ik ontvang geen e-mails van jullie

Verwacht je een e-mail van Simyo, maar krijg je deze niet binnen? Of heeft de klantenservice aangegeven een e-mail gestuurd te hebben en ontvang je ook die niet? Dan kunnen er twee dingen aan de hand zijn.

Het kan zijn dat je nog niet bent aangemeld bij ons e-mailsysteem. Voordat je onze e-mails kunt lezen, dien je je eerst aan te melden. Controleer je inbox op een welkomstbericht van Simyo. Wanneer je de instructies volgt en je aanmeldt, ontvang je in het vervolg onze e-mails.

Ben je een nieuwe klant en verwacht je een welkomsbericht per e-mail? Dan kan het zijn dat je een verkeerd e-mailadres hebt opgegeven bij je bestelling. Neem in dat geval contact op met onze Klantenservice. Je kunt ons bereiken via ons Forum, Twitter of het contactformulier.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

Top