Ik krijg een herinnering, maar ik heb al betaald

Als je een betaalherinnering ontvangt, terwijl je in de veronderstelling bent de factuur al betaald te hebben, dan kun je het volgende doen.

Je kunt de betaling van je factuur terugzoeken op je (online) bankafschrift. Maak hier een print screen van en stuur dit naar de klantenservice via ons Forum, Twitter of het contactformulier. Stuur je een e-mail, vermeld dan als onderwerp 'Betaalbewijs' zodat  deze met spoed door ons behandeld wordt.

We controleren of de betaling is binnengekomen en kunnen die eventueel alsnog handmatig laten verwerken door de financiële afdeling. Als blijkt dat je op tijd betaald had, dan worden de eventueel in rekening gebrachte administratiekosten kwijtgescholden.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top