Ik krijg een herinnering, maar ik heb al betaald

Heb je een betaalherinnering ontvangen, terwijl je in de veronderstelling bent de factuur al betaald te hebben? Dan kan het zijn dat wij je betaling nog aan het verwerken zijn. Hoelang dit duurt hangt af of je het bedrag via iDEAL of handmatig hebt betaald.

Ik heb de factuur via iDEAL betaald
Betalingen via iDEAL verwerken we binnen 24 uur. Dit zie je ook terug op Mijn Simyo, onder Facturen. Zie je de volgende dag dat de factuur nog niet betaald is? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Ik heb de factuur handmatig betaald
Facturen die je handmatig betaalt, verwerken wij binnen drie werkdagen. Dit zie je ook terug op Mijn Simyo onder Facturen. Zie je na 3 werkdagen dat je factuur nog niet betaald is? Controleer dan het volgende:

  • Naar welk rekeningnummer heb je de betaling overgemaakt? Dit is het juiste rekeningnummer: NL83INGB0007811682;
  • Heb je het juiste factuurnummer als omschrijving vermeld? Het factuurnummer staat rechtsboven op je factuur;
  • Heb je meerdere openstaande facturen? Controleer dan of je alle bedragen hebt overgemaakt.

Klopt het allemaal, maar staat je factuur nog steeds als onbetaald? Neem dan contact op met onze klantenservice. We zoeken samen uit waar het aan ligt.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top