Ik heb nog geen startpakket ontvangen
Heb je na je bestelling nog geen startpakket ontvangen? Controleer dan de volgende dingen.
Binnen enkele uren na het plaatsen van je bestelling wordt er een bevestigingsmail verstuurd naar het e-mailadres dat je bij Simyo hebt opgegeven. Indien je nummerbehoud hebt aangevraagd, volgt hier een aparte bevestiging van per e-mail.
In de bevestigingsmail staat het Simyo telefoonnummer en het wachtwoord dat je moet gebruiken om in te loggen op Mijn Simyo. Hiermee kun je inloggen op Mijn Simyo en nagaan of de proefbetaling gelukt is. Als je de afschrijving van € 0,01 op je (online) bankafschrift ziet staan, dan is je bestelling in elk geval binnengekomen. Zie je dat niet? Dan is je bestelling waarschijnlijk niet gelukt.
De naam die je tijdens je bestelling opgeeft, moet overeenkomen met de naam van de rekeninghouder. Heb je de proefbetaling met een en/of rekening of zakelijke rekening gedaan? Dan verwijzen we je graag naar het artikel en/of rekening of zakelijke rekening voor meer informatie.
Klopt dit allemaal en heb je het startpakket niet binnen twee werkdagen ontvangen? Dan vragen we je contact op te nemen met de klantenservice via ons Forum, Twitter of het contactformulier. Geef daarbij de opgegeven postcode, huisnummer en Simyo telefoonnummer door. We gaan direct voor je na waarom je nog niks ontvangen hebt.
Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?
Via dit formulier kun je geen vragen stellen
Kies een optie
Bedankt voor je feedback
Kunnen we je verder helpen?
Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?
Kies een optie