Ik heb een sms'je gekregen, maar mijn bundel is nog niet op

Als je internetbundel voor 80% of 100% verbruikt is, sturen we je een sms'je om je hierover te informeren. Kijk je vervolgens op Mijn Simyo of op de Simyo app, dan lijkt het misschien alsof de waarschuwing niet klopt, omdat je nog resterende MB's ziet staan.

Simyo gebruikt een apart systeem om je internetverbruik te registreren. Dit systeem verwerkt alle verbruiksgegevens direct, zodat we je meteen kunnen waarschuwen als je bundel (bijna) op is.

De laatste verbruiksgegevens zijn dan nog niet verwerkt op Mijn Simyo en de Simyo app. Daardoor lijkt het alsof je onterecht een sms'je hebt ontvangen, maar dat is niet het geval. Als je na een paar uur nogmaals op Mijn Simyo kijkt, zie je dat alle verbruiksgegevens zijn verwerkt en je bundel inderdaad voor 80% of 100% verbruikt is.

Is je internetbundel op, dan betaal je het buitenbundeltarief van € 0,15 per MB. Wil je deze buitenbundelkosten voorkomen? Koop dan MB’s bij óf schakel de optie "Internet op je mobiel in Nederland" uit op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Netwerkinstellingen.
 

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

Top