En/of rekening
Het is mogelijk om een bestelling te plaatsen met een en/of rekening (gezamelijke rekening). Wanneer je een bestelling hebt geplaatst op een naam die als tweede naam voorkomt in een en/of rekening, dan wordt je bestelling helaas automatisch afgewezen.
Voorbeeld:
De bestelling is geplaatst op mevrouw Annemiek Janssen. Het rekeningnummer dat gebruikt is voor deze bestelling, staat op naam van de heer B. de Boer e/o mevrouw A. Janssen. We krijgen dan enkel het eerste deel van de tenaamstelling van het bankrekeningnummer te zien. Dat betekent dat de naam Janssen niet zichtbaar is voor ons. Uit veiligheidsoverwegingen wordt de bestelling afgewezen.
In dat geval mag je ons voorzien van een print screen van het inlogscherm van je internetbankieren. Hierop zal je rekeningnummer en ook je eigen naam te zien zijn. Dit vertelt ons dat je gemachtigd bent om incasso opdrachten te geven voor het betreffende rekeningnummer.
Je mag ons ook een kopie sturen van je bankpas. Je eigen naam moet daar dan wel op vermeld staan samen met het rekeningnummer. Je kunt dit opsturen via klantenservice@simyo.nl of Facebook. Wij berichten je dan zo snel mogelijk terug.
Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?
Via dit formulier kun je geen vragen stellen
Kies een optie
Bedankt voor je feedback
Kunnen we je verder helpen?
Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?
Kies een optie