Simyo team ontvangt Opiness Beste Service Award 2 (1)

Simyo wint Opiness Beste Service Award 2015!

Nieuws

Nieuws om trots op te zijn! Simyo heeft volgens de consument de beste klantenservice. Bij ons gaat daarom de vlag uit. Elke dag werken we er hard voor om jou tevreden te stellen. Dat blijven we uiteraard na het winnen van deze Beste Service Award van Opiness ook doen, want volgend jaar willen we de award natuurlijk wéér winnen.

Over de award

Opiness.nl is een onafhankelijk platform waar je zelf bedrijven kunt beoordelen. De site reikt elk jaar de Beste Service Awards uit aan onder andere de beste telecomprovider, internetprovider en webwinkel. Opiness bepaalt niet zelf wie de beste telecomprovider is: dat doet de consument. Beoordelingscriteria zijn bijvoorbeeld de prijs-kwaliteitverhouding, klantenservice en het nakomen van gemaakte beloftes aan klanten. De Beste Service Award heeft nog een aantal voorwaarden. Zo moeten winnaars minimaal 100 beoordelingen van consumenten hebben. Hiervan moeten 50 het afgelopen jaar zijn ingediend én het hoogste rapportcijfer in hun categorie hebben.

Uitslag

278 mensen namen de moeite om Simyo te beoordelen. Consumenten zijn vooral te spreken over onze klantenservice en prijs-kwaliteitverhouding. Het gemiddelde rapportcijfer dat we kregen is een 7,7. Daar zijn we heel trots op! We nemen de beoordelingen die consumenten ons geven op Opiness zorgvuldig door, omdat we willen weten wat er volgens jou beter kan. Hieronder zie je de beste vijf mobiele providers:

Wij zijn trots dat we deze prijs kunnen toevoegen aan onze prijzenkast. “Bij Simyo regelen we alles met een klein team”, vertelt Mischa Oudolf, onze Marketing Manager. “We vinden het heel belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Daar doen wij elke dag ons best voor. Daarom zijn we heel erg blij met deze award!”

De award is binnen, en nu?

Simyo beste service awardHet winnen van deze award zorgt er natuurlijk niet voor dat wij nu achterover gaan leunen. We willen de Beste Service Award volgend jaar opnieuw winnen. Dat is daarom nu ook ons doel. De 7.7 vinden wij een mooi cijfer, maar dat kan natuurlijk altijd beter. Daar gaan we nu hard voor werken. Met de borst vooruit, want deze prijs hebben we toch maar mooi op zak!