Mijn vervangende simkaart doet het niet

Activatie van je vervangende simkaart
Je vervangende simkaart is geblokkeerd verstuurd. Activeer je simkaart op Mijn Simyo om de simkaart te kunnen gebruiken. Onder het kopje Instellingen - Simkaart kun je de simkaart activeren. Klik op 'Activeer je nieuwe simkaart' en vul het simkaartnummer in. Het simkaartnummer staat op je nieuwe simkaart.

Let op: het kan vijf tot tien minuten duren voordat je simkaart geactiveerd is. Zet in de tussentijd je telefoon even uit en weer aan, zodat de simkaart zich opnieuw kan aanmelden op het netwerk.

Pin- en pukcode
De vervangende simkaart heeft een nieuwe pin- en pukcode. Na activatie vind je de nieuwe codes op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Simkaart. Zie je niet direct de nieuwe codes? Log dan even opnieuw in op Mijn Simyo.

Je krijgt ook een e-mail met de nieuwe codes.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top