Zakelijk Sim Only van Simyo

  • Pas elke maand je bundels aan, ook omlaag
  • Kies voor eSIM bij je zakelijke Sim Only óf Prepaid
  • Betrouwbaar netwerk van
Zakelijk Sim Only van Simyo

Zakelijk Sim Only abonnement

Sim Only zakelijk gebruiken en de abonnementen van je collega’s of werknemers beheren? Dat kan bij Simyo. Ook kan je eSIM gebruiken bij een zakelijk Sim Only abonnement of bij een zakelijke Prepaid.

Stel zelf je bundels samen

Stel zelf je bundels samen

vanaf € 7 per maand

Wat is een zakelijk Sim Only abonnement?

Je kunt kiezen bij Simyo kiezen uit een voordelig tweejarig abonnement, een jaarabonnement, of een flexibel maandelijks opzegbaar abonnement.

Wil je Sim Only bij Simyo afsluiten, om zakelijk te gebruiken? Dat kan. Gewoon via onze bestelpagina. Hier kies je zelf welke bundels je zakelijk wilt en doorloop je eenvoudige bestelproces. Daarna sturen we de simkaart op. Zodra deze op je deurmat ligt is het een kwestie van activeren en in je telefoon stoppen om zakelijk te bellen, sms’en en internetten.

Wat is het verschil tussen ‘normale’ en zakelijke Sim Only?

In de basis is een zakelijk Sim Only abonnement van Simyo hetzelfde als een ‘gewoon’ Sim Only abonnement. Bij ons is er geen verschil tussen particuliere en zakelijke Sim Only abonnementen. Je kunt een abonnement afsluiten en die kun je zowel privé als zakelijk gebruiken. Voor zakelijk gebruik kun je aangeven dat je jouw bedrijfsnaam op de factuur wilt zien. Onze factuur is altijd duidelijk en je hebt de optie om een btw-factuur te ontvangen.

Meerdere abonnementen beheren met zakelijke Sim Only

Extra handig voor zakelijk gebruik is dat je met Sim Only van Simyo is dat je meerdere nummers kunt beheren in de Mijn Simyo app. Heb je voor jouw werknemers of collega’s zakelijke Sim Only afgesloten? Via de app check je dan het verbruik en de kosten. Zo heb je altijd makkelijk en snel overzicht over telefoonkosten.

Hoe combineer ik mijn privé en zakelijke abonnementen?

Bij Simyo kan je meerdere simkaarten met meerdere telefoonnummers hebben. Heb je een telefoon waar twee simkaarten in passen? Dan kan je dat mooi combineren! Of je kan kiezen voor eSIM. Dan heb je bijvoorbeeld een zakelijk nummer als eSIM. Je privénummer kan dan een fysieke simkaart zijn.

Als je zowel je privé als zakelijke abonnement bij Simyo hebt kan je alles beheren in de Mijn Simyo app. In één oogopslag zie je voor beide nummers hoe het verbruik ervoor staat.

Hoe zit het met eSIM zakelijk bij Simyo?

Simyo is een van de eerste providers die Sim Only en Prepaid met eSIM aanbiedt. eSIM is een ingebouwde, digitale simkaart, die je vindt in de nieuwste smartphones. Je hebt daarmee geen fysiek kaartje meer nodig om verbinding te maken met het mobiele netwerk. Elke telefoon die eSIM ondersteunt is dan meteen een telefoon waar twee simkaarten in kunnen: één fysieke simkaart en eSIM! Zo heb je ruimte voor meerdere nummers op je mobiel: voor werk en privé.

Sim Only voor zakelijk gebruik bestellen

  1. Sim Only abonnement uitzoeken

    Je kiest welke bundels je wilt gebruiken voor jouw zakelijke abonnement

  2. Gegevens invullen

    Hier kun je ervoor kiezen om jouw bedrijfsnaam op de factuur te zetten

  3. Sim Only zakelijk gebruiken

    Je activeert je simkaart en daarmee is jouw Sim Only abonnement klaar voor zakelijk gebruik

Sim Only Zakelijk afsluiten

Voordelen van Sim Only Zakelijk

Betaal een groter eenmalig bedrag

Altijd bundels die bij je passen

  • Je kan elke maand gratis je bundels aanpassen, ook omlaag
  • Koop zelf MB’s en minuten bij
  • Je hebt altijd inzicht in je verbruik
eSIM, de digitale simkaart

eSIM, de digitale simkaart

  • Wij zijn de voordeligste eSIM provider van Nederland
  • Met eSIM heb je ruimte voor een extra simkaart, dat heet dual sim
  • Twee nummers op één telefoon, privé en zakelijk combineren
Handige extra’s

Handige extra’s

  • Gebruik je KPN thuis? Met Simyo Compleet krijg je gratis dubbele bundels
  • Beheer meerdere Simyo nummers via onze app
  • Reis je in Europa? Dan betaal je hetzelfde tarief als binnen Nederland

Veelgestelde vragen over Sim Only Zakelijk

Kan ik meerdere abonnementen tegelijk beheren?

Ja, via de Mijn Simyo app. Op deze manier kun je voor je werknemers voor meerdere zakelijke abonnementen gebruiken. In de app of op mijn.simyo.nl hou je het verbruik in de gaten en kun je voor elke aansluiting bundels wijzigen indien nodig. Let wel: op dit moment is het niet mogelijk om meerdere nummers samen op een factuur te zetten. Ieder abonnement krijgt zijn eigen telefoonrekening.

Kan ik een zakelijk Sim Only abonnement voor mijn werknemers afsluiten?

Ja, dit doe je gewoon via onze Sim Only bestelpagina. Je kunt het abonnement op hun naam zetten, maar ook op die van jezelf. Op die manier hebben jouw werknemers een zakelijk abonnement bij Simyo. Goed om te weten: de persoon op wiens naam het abonnement staat, is aansprakelijk voor het contract. Tip: sluit meerdere abonnementen af via de Simyo Vriendendeal link. Zo krijg je op de abonnementen die je afsluit extra korting.

Werkt mijn zakelijke Sim Only ook in het buitenland?

Ja, de bundels van Sim Only van Simyo zijn in de hele EU te gebruiken. Handig als je vaak voor werk naar het buitenland moet. Je hoeft je dan geen zorgen te maken om roamingkosten, want die zijn in de EU afgeschaft.

Kan ik MB’s en minuten bijkopen voor zakelijke Sim Only abonnementen?

Ja, met Sim Only van Simyo is het altijd mogelijk om minuten en MB’s bij te kopen. Wel zo fijn als een bundel op is. Zo maak je geen buitenbundelkosten en blijf je voor een vast tarief bellen en sms’en.

.