Waarom ben ik niet afgesloten bij € 100,-?

Als je meer dan € 100,- per 24 uur of meer dan € 250,- per week buiten je bundel verbruikt, dan behoudt Simyo zich het recht om je aansluiting uit voorzorg tijdelijk te blokkeren.

Maar we krijgen je verbruik met een vertraging binnen van het netwerk. In Nederland kan dit tot 4 uur duren. Verbruik in het buitenland kan zelfs tot 36 uur later binnenkomen bij Simyo. Als je in die tijd veel verbruik hebt gehad, kan het voorkomen dat we niet precies bij € 100,- of € 250,- blokkeren.

Ook wij zien namelijk pas op het moment dat het verbruik binnenkomt of je hoogverbruik hebt gehad. Vervolgens blokkeren we automatisch je aansluiting, waarbij je factuur dus al hoger kan zijn dan de genoemde € 100,- of € 250,-.

Daarnaast kan het zijn dat je een aantal dagen achter elkaar minder dan € 100,- verbruikt, waardoor het totaalbedrag langzaam oploopt, zonder dat er een blokkade volgt. Simyo kan dit helaas niet ondervangen.

Maar, de kosten heb je wel gemaakt en dien je daarom te betalen. Hou daarom je verbruik ook zelf goed in de gaten om onbewuste kosten te voorkomen.

Voor meer informatie over dit onderwerp kun je ook terecht op ons Forum.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

Top