Waar moet ik mijn telefoon naar toe sturen als die kapot is gegaan?

Als je telefoon niet meer werkt, dan kan dit zowel aan de telefoon als aan de simkaart liggen. Wij raden je daarom aan om contact op te nemen met de klantenservice via ons Forum, Twitter of het contactformulier. Als je er zeker van bent dat het de telefoon is die defect is, dan kun je de telefoon opsturen ter reparatie. Simyo maakt hiervoor gebruik van de diensten van KPN.

  1. Ga naar het reparatie aanvraagformulier via deze link.
  2. Klik onder het blokje Toestel laten repareren op Selecteer.
  3. Doorloop hier alle stappen en vul de gevraagde gegevens in.
  4. Nadat je alle stappen hebt doorlopen, ontvang je per e-mail het reparatieformulier.
  5. Print het Reparatieformulier uit.
  6. Onderteken het formulier en voeg het bij de defecte telefoon. Voeg ook het aankoopbewijs bij als de reparatie binnen de garantietermijn valt.
  7. Verpak de telefoon in een stevige verpakking en stuur het pakket op naar de KPN reparatieservice via een PostNL Pakketpunt.

Staat jouw merk of type telefoon niet op de lijst?
Niet alle merken of type telefoons staan op de lijst op het reparatieformulier. Staat jouw telefoon er niet tussen? Gebruik dan niet het bovenstaande reparatieformulier, maar stuur je telefoon op naar één van de onderstaande adressen:

ACER
Acer Computer BV
t.a.v. Repair
Europalaan 89
5232 BC 's Hertogenbosch

HUAWEI, HTC, LG, SAMSUNG
Dynafix Group B.V.(Nederland)
Daelderweg 21
6361 HK Nuth
Tel: +31 (0) 45 524 57 78
Customer Service: Tel: +31 (0) 900 - 3962349
E-mail: info@dynafix.nl

WIKO
Reparatieformulier

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

Top