Mijn eerste factuur klopt niet

Je eerste factuur valt meestal hoger uit dan de maandbundels die je hebt uitgekozen. Geen paniek! Hier lees je waarom:

Abonnementskosten
Bij Simyo betaal je de abonnementskosten een maand vooruit. Hierdoor komt het voor dat je op je eerste factuur meer betaalt. Voorbeeld: als je halverwege de maand klant bent geworden, betaal je dus die halve maand én alvast een maand vooruit. De kosten die je ziet staan, zijn voor de aankomende maand én het stukje maand waarin je klant bent geworden.

Eenmalige aansluitkosten
Op je eerste factuur worden ook de aansluitkosten in rekening gebracht. Misschien heb je ze vorige maand al betaald. Zo niet, dan staan ze op deze factuur. De aansluitkosten zijn eenmalig, dus op de volgende factuur zal je deze kosten niet meer tegenkomen. Op de factuur staan verbruikskosten van de afgelopen maand op, samen met de abonnementskosten van de komende maand. Abonnementskosten worden namelijk altijd vooruit betaald.

Denk je toch nog dat jouw factuur niet klopt? Neem dan contact op met de klantenservice via ons Forum, Twitter of met het contactformulier.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top