Laatst gemeten verbruik. Hoe zit dit precies?

Op Mijn Simyo en in de Mijn Simyo app zie je je laatst gemeten verbruik. Houd er rekening mee dat je verbruik niet ‘live’ weergegeven wordt. Het kan dus zijn dat het laatst gemeten verbruik alweer een tijdje geleden is. Dit heeft te maken met:

  • Wanneer je voor het laatst een uitgaand gesprek hebt gehad, een sms hebt verstuurd of data hebt gebruikt.
  • Wanneer wij je verbruik binnen krijgen vanuit het netwerk. Daar zit wat vertraging in.
  • Ben je in het buitenland? Dan krijgen wij het verbruik met extra vertraging binnen, omdat we moeten wachten op lokale providers.

Goed om te weten
Als je internetbundel voor 80% of 100% verbruikt is, sturen we je realtime een sms'je om je hierover te informeren. Wanneer je daarna op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app kijkt, dan lijkt het misschien alsof de waarschuwing niet klopt, omdat je nog resterende MB's ziet staan. Het sms’je dat je ontvangt is leidend. Meer informatie hierover vind je hier.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

Top