Je 06-nummer of wachtwoord is onjuist

Krijg je de melding "06-nummer of wachtwoord is onjuist" en heb je al een nieuw wachtwoord gekregen via "Wachtwoord vergeten"? Dan hebben we een paar tips voor je:

  • Kopieer het nieuwe wachtwoord uit de e-mail en plak het wachtwoord in het invoerveld. Belangrijk: let op dat je niet een spatie aan de voor- en/of achterkant selecteert tijdens het kopiëren.
  • Voer je telefoonnummer in zonder spaties en/of leestekens (bijv. 0612345678). 
  • Heb je nummerbehoud aangevraagd? Log dan in met je tijdelijke nummer tot de dag dat we je nummer overnemen.

Lukt het nog niet om in te loggen? Verwijder dan je tijdelijke internetbestanden (de "cache"), meer informatie daarover vind je hier. Of probeer een andere internetbrowser, zoals Google Chrome.

Helpt ook dit niet? Neem dan contact op met de klantenservice via ons Forum, Twitter, het contactformulier of telefonisch op werkdagen van 09:00 - 17:30 uur op 1200 (gratis vanaf je Simyo nummer) of 0900-8090 (€ 0,35 per gesprek).

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

Top