Hij is naar ons verstuurd, we reageren er zo snel mogelijk op.
Binnen 3 dagen, maar liever eerder.
Krijg je de melding "06-nummer of wachtwoord is onjuist" en heb je al een nieuw wachtwoord aangemaakt via "Wachtwoord vergeten"? Dan hebben we een paar tips voor je:
Lukt het nog niet om in te loggen? Verwijder dan je tijdelijke internetbestanden (de "cache"), meer informatie daarover vind je hier. Of probeer een andere internetbrowser, zoals Google Chrome.
Helpt ook dit niet? Neem dan contact op met de klantenservice via ons Forum, Twitter, het contactformulier of telefonisch op werkdagen van 8:00 - 20:00 uur op 1200 (gratis vanaf je Simyo nummer) of 0800-8007 (gratis voor iedereen).
Antwoord binnen 1 werkdag
Ga naar het forum ›
Stuur een bericht op Facebook ›
Het Simyo Social team zit elke werkdag van 9:00 tot 20:00 uur voor je klaar, maar schrik niet als we ook daarbuiten reageren.
Stel je vraag op Twitter ›
Antwoord binnen 3 werkdagen
Mail ons ›
Vandaag tot 22:00 uur
Start een chat ›
Op werkdagen van 8:00 tot 20:00 uur
Bel ons ›
We bellen je zo snel mogelijk terug. Je kunt even een kopje thee nemen, maar schrik niet als we je meteen bellen met een onbekend nummer.
Hij is naar ons verstuurd, we reageren er zo snel mogelijk op.
Binnen 3 dagen, maar liever eerder.
Stuur ons een bericht met je vraag. Wij beantwoorden je vraag binnen 3 werkdagen