Internet in het buitenland doet het niet op mijn iPhone

Doet internet in het buitenland het niet op je iPhone? We helpen je met de instellen op je telefoon en op Mijn Simyo.

1. Instellingen op je toestel

2. Instellingen op Mijn Simyo
Kijk op Mijn Simyo of je de opties 'Internet op je mobiel in Nederland' en 'Internet op je mobiel in het buitenland' aan hebt staan. Je vindt deze opties onder het kopje Instellingen - Netwerkinstellingen.

3. Telefoon herstarten
Herstart je telefoon zodat je Simyo simkaart opnieuw verbinding met het netwerk.

Let op: wil je vanuit het buitenland onze klantenservice bellen, dan kan dat via +31202003007 of 0031202003007. Het tarief voor bellen vanuit het buitenland is afhankelijk van de zone waarin je bent.


Tip: hoe werkt bellen en internetten in het buitenland en wat moet je doen als je geen bereik hebt? Lees er hier alles over.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top