Ik kan niet inloggen op Mijn Simyo

Op Mijn Simyo en de Mijn Simyo app log je in met je Simyo telefoonnummer en wachtwoord. Het wachtwoord en (tijdelijk) telefoonnummer versturen wij op het moment dat je simkaart onderweg is. 

Heb je ooit je wachtwoord gewijzigd? Klik dan op "Wachtwoord vergeten?" om een nieuw wachtwoord aan te maken. Ontvang je geen e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken? Check of de mail niet in je spamfolder terecht is gekomen.

Krijg je de melding "Je 06-nummer of wachtwoord is onjuist."? Kijk dan hier voor tips.

Is dit niet de oplossing of heb je een ander e-mailadres in gebruik genomen? Neem dan contact op met de klantenservice via ons Forum, Twitter, het contactformulier of telefonisch op werkdagen van 8:00 - 20:00 uur op 1200 (gratis vanaf je Simyo nummer) of 0800-8007 (gratis voor iedereen).

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

Top