Ik kan niet inloggen op Mijn Simyo

Op Mijn Simyo en de Mijn Simyo app log je in met je Simyo telefoonnummer en wachtwoord. Het wachtwoord heb je ontvangen in de welkomstmail van je bestelling. Dit is de e-mail waarin je ook (tijdelijke) telefoonnummer hebt gekregen.

Heb je ooit je wachtwoord gewijzigd? Klik dan op "Wachtwoord vergeten?" om een nieuw wachtwoord naar je e-mailadres te sturen. Ontvang je geen e-mail? Check of de mail niet in je spamfolder terecht is gekomen.

Krijg je de melding "Je 06-nummer of wachtwoord is onjuist."? Kijk dan hier voor tips.

Is dit niet de oplossing of heb je een ander e-mailadres in gebruik genomen? Neem dan contact op met de klantenservice via ons Forum, Twitter, het contactformulier of telefonisch op werkdagen van 08:00 - 20:00 uur op 1200 (gratis vanaf je Simyo nummer) of 0900-8090 (€ 0,35 per gesprek).

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

Top