Ik kan niet bellen
Het is niet altijd makkelijk om te bepalen wat de oorzaak is als je niet kunt bellen. Daarom geven we je een aantal tips om te controleren, voordat we je een oplossing bieden.
Controleer eerst of het aan je telefoon ligt. Doe je telefoon uit en weer aan. Helpt dat niet? Controleer dan je verbruik, je beltegoed of facturen op Mijn Simyo. Is daar niks mee aan de hand? Kijk dan of de volgende stappen je helpen.
- Heb je problemen met de pincode? Klik dan hier.
- Is je telefoonnummer onlangs overgezet? Klik dan hier.
- Krijg je een melding als je probeert te bellen? Lees dit artikel voor hulp bij het bepalen van de juiste oplossing.
- Heb je een vervangende simkaart ontvangen? Activeer je simkaart op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Simkaart. Je vindt hier ook je nieuwe pincode.
- Heb je bereik? Dit zie je aan het aantal streepjes dat bovenin of aan de zijkant van je scherm staan. Staan er geen streepjes? Selecteer dan handmatig het KPN netwerk via de netwerkinstellingen van je telefoon. Wil je weten hoe je dit precies doet? In onze Toestelhulp vind je de handleiding van je toestel.
Vermoed je een storing? Neem dan een kijkje op ons Forum om te zien of dat al bij ons bekend is.
Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?
Via dit formulier kun je geen vragen stellen
Kies een optie
Bedankt voor je feedback
Kunnen we je verder helpen?
Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?
Kies een optie