Ik kan geen gebruik meer maken van internet in het buitenland

Heb je opeens geen verbinding meer met internet in het buitenland? Doorloop dan de volgende stappen:

  • Staat de optie 'Internet op je mobiel in het buitenland' én 'Internet op je mobiel in Nederland' aan op Mijn Simyo?;
  • Zet je telefoon uit en weer aan;
  • Controleer of (data)roaming aan staat;
  • Zoek handmatig naar een netwerk dat een goede dekking levert.

We hebben je misschien al een sms'je gestuurd, omdat je verbruik in het buitenland tot nu toe € 50,- bedraagt (exclusief BTW). Reageer je niet op dat sms'je of antwoord je met 'nee', dan blokkeren we de optie 'Internet op je mobiel - buitenland. Zo voorkomen we dat je nog meer kosten maakt. Je kunt de optie voor internet in het buitenland weer activeren door een sms'je te sturen naar 1330, met de tekst 'ja'.

Let op: wil je vanuit het buitenland onze klantenservice bellen, dan kan dat via +31202003007 of 0031202003007. Het tarief voor bellen vanuit het buitenland is afhankelijk van de zone waarin je bent.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

Top