Ik heb een hoge factuur; hoe kan dat?

Wij raden je aan om eerst te kijken op Mijn Simyo, onder het kopje Facturen. Hier kun je de specificatie van je verbruik van de vorige maand inzien. Als dit je eerste Simyo factuur is, dan verwijzen wij je naar dit artikel.

Als je nummerbehoud hebt aangevraagd, dan raden wij je aan om dit artikel te lezen. Misschien heb je een e-mail van Simyo ontvangen over de status van je aanvraag en wachten wij nog op je reactie voordat we je bundels kunnen activeren. Zolang je bundels niet actief zijn, verbruik je tegen het buitenbundeltarief.

Mocht bovenstaande informatie je vraag over je factuur niet beantwoorden, dan kun je contact opnemen met de klantenservice via ons Forum, Twitter of het contactformulier.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top