Ik heb een hoge factuur; hoe kan dat?

Factuur inzien
Wij raden je aan om eerst te kijken op Mijn Simyo, onder het kopje Facturen. Hier kun je de specificatie van je verbruik van de vorige maand inzien. Als dit je eerste Simyo factuur is, dan verwijzen wij je naar dit artikel.

Nummerbehoud
Als je nummerbehoud hebt aangevraagd, dan raden wij je aan om dit artikel te lezen. Misschien heb je een e-mail van Simyo ontvangen over de status van je aanvraag en wachten wij nog op je reactie voordat we je bundels kunnen activeren. Zolang je bundels niet actief zijn, verbruik je tegen het buitenbundeltarief.

Internetbundel
Wanneer je een internetbundel activeert, gaat deze direct in. Op je factuur zie je dan twee keer de abonnementskosten voor je internetbundel staan. Dit komt omdat je de abonnementskosten een maand vooruit betaalt. Als je halverwege de maand een internetbundel bestelt, dan betaal je dus die halve maand én alvast een maand vooruit. De abonnementskosten die je ziet staan, zijn voor de aankomende maand én het stukje maand waarin je je internetbundel hebt besteld.

Mocht bovenstaande informatie je vraag over je factuur niet beantwoorden, dan kun je contact opnemen met de klantenservice via ons Forum, Twitter of het contactformulier.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top