Ik heb al opgezegd en mijn contract loopt bijna af

Wanneer je overstapt naar Simyo met nummerbehoud, zegt Simyo je contract voor je op. Heb je zelf je eigen contract opgezegd en loopt je contract bijna af? Neem dan contact op met de afdeling nummerbehoud via nummerbehoud@simyo.nl.

We controleren of we je nummer met spoed kunnen overnemen door een nieuwe aanvraag in te dienen bij je huidige provider. Technisch gezien hebben alle providers minimaal vijf werkdagen nodig om een aanvraag voor nummerbehoud af te handelen. Houd er dus rekening mee dat we niet per direct je aanvraag voor nummerbehoud kunnen afhandelen.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

Top