Ik ben afgesloten (abonnement)

Kun je niet bellen of sms’en en denk je dat je bent afgesloten? Dit kan verschillende oorzaken hebben.

Tip: Zet eerst je telefoon uit, haal de batterij er even uit en zet daarna je telefoon weer aan. Misschien is dit de oplossing al.

Heeft deze tip niet geholpen en ben je net een nieuwe klant? Kijk dan hier.  Ben je al langere tijd klant? Lees dan hieronder mogelijke oorzaken en oplossingen om zo snel mogelijk weer te kunnen bellen.

Een onbetaalde factuur
Heb je nog een openstaande factuur? Dan kan dat de reden zijn dat je aansluiting is geblokkeerd. Pas als je alle facturen en administratiekosten hebt betaald, wordt je aansluiting weer aangesloten. Wil je hier meer over weten? Lees dan dit artikel.

Een vervangende simkaart die nog niet actief is
Log in op Mijn Simyo om je vervangende simkaart te activeren. Onder het kopje Instellingen - Simkaart vind je de optie 'Activeer je nieuwe simkaart'. Vul hier je nieuwe simkaartnummer in om je vervangende simkaart te activeren.

'Hoogverbruik'
Wanneer je in 24 uur meer dan € 100,- aan verbruikskosten hebt gemaakt of binnen een week meer dan € 250,-, dan blokkeren we ter bescherming je aansluiting. Wil je snel weer worden aangesloten? Doe dan een aanbetaling van het openstaande bedrag op Mijn Simyo onder het kopje Facturen. Meer informatie over hoogverbruik lees je in dit artikel.

Je bent overgestapt naar een andere provider
Ben je overgestapt naar een andere provider met behoud van je telefoonnummer? Dan kun je je Simyo simkaart niet meer gebruiken. Werkt je nieuwe simkaart niet? Neem dan contact op met je nieuwe provider.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top