Hoe activeer ik Simyo Compleet

Simyo Compleet activeer je op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Dit werkt zo:

Log in in op Mijn Simyo. Hier zie je meteen of je in aanmerking komt voor Simyo Compleet. Volg daarna de stappen om Simyo Compleet te activeren. Om de extra’s van Simyo Compleet te kunnen bieden, controleren wij op het moment van aanmelden of de adresgegevens van jouw Simyo Sim Only abonnement overeenkomen met het adres van het KPN Vast Internet-abonnement.

Heb je thuis KPN Vast Internet, maar zie je Simyo Compleet niet staan?
Controleer eerst of de adressen van je Simyo Sim Only abonnement en de KPN Vast Internet-aansluiting hetzelfde zijn. Misschien zit er wel een verschil in bijvoorbeeld je huisnummer. Pas als de adressen precies hetzelfde zijn, kun je Simyo Compleet activeren. Als je vandaag de adressen aanpast, staat Simyo Compleet de volgende dag voor je klaar op Mijn Simyo en in de Mijn Simyo app.

Zijn de adressen precies hetzelfde? Dan is er misschien wel iets anders aan de hand. Neem contact op met onze klantenservice en dan zoeken we samen uit waar het aan ligt.

Hoe controleer ik mijn adressen bij Simyo en KPN?

  • Bij Simyo controleer en wijzig je het adres via Mijn Simyo onder het kopje Instellingen – Persoonlijke gegevens.
  • Bij KPN controleer je het adres via MijnKPN onder het kopje Gegevens. Het adres wijzig je via de verhuisdesk van KPN.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

Top