Foutmelding bij inloggen/uitloggen Mijn Simyo
Krijg je een foutmelding bij het inloggen op Mijn Simyo? Misschien is het dan zo dat je na je vorige bezoek niet goed hebt uitgelogd. Als je alleen de pagina sluit, log je niet uit. Correct uitloggen doe je met de 'log uit' knop. Je vindt deze rechtsboven op de pagina.
Als je de foutmelding ziet, kun je alsnog uitloggen. Log daarna opnieuw in om gebruik te maken van Mijn Simyo. Je krijgt nu geen foutmelding meer.
Krijg je een andere foutmelding? Neem contact op met onze klantenservice en dan zoeken we samen uit waar het aan ligt. Je zou ons helpen als je een print screen meestuurt van de melding die je krijgt.
Voor actuele verstoringen kun je terecht op ons Forum.
Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?
Via dit formulier kun je geen vragen stellen
Kies een optie
Bedankt voor je feedback
Kunnen we je verder helpen?
Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?
Kies een optie