Gezocht Senior Merk en Marcom Manager

Gezocht: Senior Merk en Marcom Manager voor Simyo

Simyo

Simyo is de klantvriendelijkste Sim Only provider van heel Nederland. Met ‘Jij Blij, Wij Blij’ als drive, is het niet gek dat ze al 5 jaar op rij tot de beste mobiele provider zijn uitgeroepen door de Consumentenbond.

huawei opmars simyoBij Simyo zetten ze graag een stapje extra en passen desnoods de regels aan als het moet. Ben jij de inspirerende merk- en communicatiemanager die ervoor zorgt dat klanten en collega’s het ‘Jij Blij, Wij Blij’-gevoel beleven en blijven ervaren? Met het branding team, welke jij aanstuurt, geef je vorm aan Simyo’s missie en bouw je de merkbekendheid verder uit via online media.

over de tijdelijk in prijs verlaagde sim only internetbundels van simyoWat Simyo zo bijzonder maakt is dat medewerkers net zo blij zijn als hun klanten. Dit komt omdat waardering centraal staat in hun bedrijfscultuur. Zo vieren ze maandelijks verjaardagen en verrassen collega’s elkaar onderling. Het ‘Jij Blij, Wij Blij’ gevoel is namelijk niet alleen voor klanten bedoeld, maar ook voor medewerkers.

Over de functie

Simyo is op zoek naar een nieuwe merk- en communicatiemanager. Je bent verantwoordelijk voor de merkstrategie die moet zorgen voor de juiste merkbeleving in de markt, bij klanten en collega’s. Om de meest klantvriendelijke telecomprovider van Nederland te blijven, heeft Simyo flinke ambities voor 2018. Als merk- en communicatiemanager word je onderdeel van het kernteam dat de drijvende kracht is om Simyo’s missie en visie vorm te geven én de merkbekendheid verder uit te bouwen. Vanwege Simyo’s 100% online DNA zal de focus hierbij voornamelijk liggen op online media. Maar een leuke out-of-home campagne of een spraakmakende outdoor activatie komt ook regelmatig voor!

In het kort: je bent verantwoordelijk voor:

• Merkstrategie: positionering en uitbouw van het merk
• Het bewaken van het merk met de juiste aanpak voor alle marketing P’s
• Communicatiestrategie: doorvertaling in merk, content, social en base campagnes
• Verbinden van SEO, SEA, BASE en social media en aansturen van processen
• Communicatiebudget voor creatie en media
• Aansturen van het redactieteam en de (reclame, social media en media) bureaus
• Leidinggeven aan de Content Manager, Social Media Marketeer en Manager
• Ontwikkeling van het jaarplan met alle leden van het MT
• Op peil houden van NPS en de zelf te bepalen merk-KPI’s
• Merkbeleving intern tot leven brengen

Dit ben jij:

• Je hebt passie voor merken en bent inspirerend voor collega’s
• HBO/WO niveau in (online) marketing / branding
• Minimaal 6 – 10 jaar werkervaring met minimaal 3 jaar relevante merk en communicatie ervaring (focus op online)
• Grote projecten managen is voor jou een eitje
• Bureaus aansturen ben je goed in
• Je oude teamleden zullen het jammer vinden dat je hen verlaat

But what’s in it for you?

Naast een enthousiast team, leuke collega’s en een energieke werkomgeving natuurlijk ook:
• Passend salaris
• Goede secundaire voorwaarden
• Opleidingsmogelijkheden via KPN Academy zodat je ons blijft verbazen

Wil je bij ons komen werken?

Stuur je CV en motivatiebrief voor 9 juni 2018 naar onze Simyo-directeur Bart Versteijlen.

Discussie